Hoi Tijdens mijn bevalling ben ik naar voren toe uitgescheurd Ik heb hier in het begin amper last van gehad. Maar nu, 2,5 week na de bevalling, krijg ik last rond het gebied waar je plast. Dus nog een stukje verder naar voren dan dat ik ben uitgescheurd. Ik kan niet goed beschrijven wat ik voel, maar het doet vooral pijn als ik een tijdje heb gezeten of gelegen en dan ga staan. Dan is het net of er druk op komt te staan en dat voelt echt niet prettig... Iemand dit toevallig ook gehad? En ging het weer over? En zou het iets met het uitscheuren te maken hebben?
Ik zou meteen naar een gynaecoloog gaan. Mijn Vk en HA hebben me destijds niet afdoende kunnen helpen en bij de gyn was ik binnen 10 minuten van de pijn af.
Hoi, Dit gevoel ken ik die druk en af een toe zelfs een steek! Heb je er ook last van dat je als je denkt uitgeplast te wezen en gaat staan er nog urine uitloopt? Ik ben nu 2 weken geleden bevallen van me ventje en de pijn/druk wordt ook pas sinds een paar dagen erger! Heb je er al naar laten kijken ? Ik namelijk nog niet ik loop nog niet zo gemakkelijk namelijk maar zou graag willen weten wat het is want af en toe denk ik dat ik me blaas uitplast! Liefs Bizzy
Ik heb het ook gehad, maar bij mij was het na ongeveer 2 weken over, als je het niet vertrouwd zou ik even de VK bellen
Bedankt voor de reacties. Heb het idee dat het wel minder wordt. De pijn opzich niet, maar wel het aantal keren dat ik er op en dag last van heb...dus wie weet gaat het bij mij ook na twee weken over zoals bij moesje83... En Bizzy, ik heb niet dat als ik na het plassen ga staan er nog urine uitloopt, maar ik herken toch wel wat je zegt. Vrij in het begin had ik namelijk totaal geen controle over het plassen. Niet dat ik in mn broek plaste, maar als ik eenmaal op het toilet zat ontspande ik me en dan hoorde ik pas aan het geluid in de wc dat ik aan het plassen was.....! Maar dat is langzaam maar zeker beter geworden. Kan nu alleen nog niet stoppen met plassen wanneer ik eenmaal aan het plassen ben...maar misschien heeft dat meer met de bekkenbodemspieren te maken dan met het uitscheuren...