We zijn bezig met een ander huis en moeten binnenkort op zoek naar 3 traphekjes... We krijgen de trap in de woonkamer dus beneden aan de trap wil ik er 1, zodat ze niet iedere keer naar boven sprinten. Boven aan de trap dan een en boven op de 2e etage een, omdat de oudste daar gaat slapen en ik het eng vind als ze 's nachts alleen naar beneden komt. Het moeten dus hekjes zijn die nog niet open te krijgen zijn voor een 2/3 jarige. Heeft iemand een tip over goede traphekjes?
traphekjes zijn meestal bedoelt tot 2,5-3 jaar omdat ze daarna meestal in staat zijn om er over heen te klimmen... Maar ook wij gebruiken ze nog om nachtelijk wandelen (half of helemaal niet wakker) tegen te gaan. Het hangt erg van het kind af. Mijn zoontje kreeg met iets meer dan 2 de meeste traphekjes wel open en was het enige hekje wat nog werkte er een waar je boven je macht moet werken als kind. Alle andere hekjes... nope maar 's nachts om slaapwandelend van de trap vallen te voorkomen werkt prima.
Wij hebben deze A3 Products Traphek Safety Door Mat Chroom | A3 Products Traphek Safety Door | Baby-Dump Dochter krijgt m voorlopig nog niet open, gaat vrij zwaar maar is voor een volwassene prima met 1 hand te openen.
Wij hebben de Kiddyguard. Ik denk dat het nog wel even duurt voordat dochterlief die open krijgt hoor. We doen het wel samen, maar zelf lukt haar echt nog niet. Je moet sowieso eerst de knop wat indrukken en draaien tegelijk, dat kan ze al niet.
Haha, de kiddyguard krijg ik nog niet eens open! Ik moest een keer oppassen bij de buren, had netjes boven 't traphekje dichtgedaan toen ik even mn handen ging wassen in de badkamer. Toen kreeg ik 't hekje niet meer open... Oplossing: Kind neerzetten, eroverheen stappen, kind pakken en naar beneden lopen. En bij thuiskomst buurvrouw zeggen dat 't traphekje niet meer open kon
Hahahah! Wij moesten er ook wel heel erg aan wennen toen we hem net hadden en heb t ding regelmatig vervloekt! Maar nu hebben we hem door en krijgen we hem ook gemakkelijk open en dicht met 1 hand.
Ik zit ook aan de kiddyguard te denken. Lijkt mij idd ook lastiger open te krijgen door kindjes en ook lastiger om overheen te klimmen maar ik vind ze zoooo duur dus ik twijfel nog even