Zelf dingen in de vuilnisbak gooien

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angel Eyes, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Vorige week ging hij er vandoor met een vieze luier die ik net verschoond had. Dus ik riep hem en hij mocht hem in de vuilnisbak gooien.

Nu pakt ie elk stofje en pluisje van de grond en loopt naar de prullenbak om het weg te gooien, en roept dan BAH, BAH hahahaha.

Dat heeft ie niet van mij en al helemaal niet van zijn vader. Wij ruimen op en maken schoon, maar pakken tussendoor geen pluisje of andere dingen van de grond.

Mag wel opletten dat hij mijn telefoon of sleutels ook niet BAH vind want die slingeren nog weleens rond haha

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    haha ik ken het! Ik krijg ook regelmatig een Bah! die moet dan ook weggegooid worden. En ik had het maar 1 keer voorgedaan... :)

3. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ja, wij zijn nog steeds 1 van onze draadloze telefoons kwijt.. waarschijnlijk ook mee gegaan in een Bahbui van zoonlief. We hebben er 4, dus ja je mist er niet zo gauw 1.

4. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

15 jan 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    ja het zoontje van een vriendin van me heeft dat ook, alles is bah! haha en laatst was ik de speen van Romy kwijt en toen vroeg ik aan hem: Jason waar is de speen van Romy? "BAH :D " zegtie... nou fijn haha speen kwijt!

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

haha jeetje, whats next kindveilige vuilnisbak dan maar :D waarschijnlijk noodzakelijk bij onze schoonmaakfreaks

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hier ook zo 1! Dit doet hij al een tijdje, en ben ook geregeld wat kwijt! hahah

Zijn zelfs een keer de afstandbediening kwijt geweest, gelukkig op tijd bedacht dat hij wel eens in de prullenbak kon liggen!

Maar we zijn ook een keer te laat geweest met een slofje van hem! Nooit meer terug gezien...hihihi

kus miek

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise doet dit ook al een hele tijd, ze wordt helemaal blij als ze iets in de prullebak mag gooien en daarna klapt ze in haar handjes. Maar tot nu toe is er nog niks in beland wat er niet in hoorde (althans ik ben nog niks kwijt hahahhaa). Ze had laatst wel mijn telefoon en een zakdoekje, ze legde de telefoon netjes op de grond, het zakdoekje gooide ze in de prullebak en toen liep ze met telefoon weer terug dus volgens mij komt het wel goed hier ;)

8. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Haha, hier ook eentje die de prullenbak heeft ontdekt. Ze gooit het braaf in de prullenbak, om dan 3 sec. later het er weer netjes uit te halen.

9. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hier is de prullenbak (noemt hem zelf de BAH-BAK) ook al een poosje in trek elke pluisje kruimeltje verdwijnt erin, wel handig...

Alleen nou zijn we dus al best een poos een schoentje kwijt....heb zo'n vermoeden dat die er ook in belandt is....:S

10. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hier ook een dondersteen die dit doet.
    ieder propje of wat dan ook is bah en gaat hier ook in de bahbak!
    dit onder luid applaus van ons en dan is meneer weer supertrots.
    tegenwoordig vult hij zelfs de wasmachine met de was die ik hem aangeef.
    vind ie helemaal leuk, en ik vind het handig want het scheelt mij weer een paar keer bukken met mijn dikke buik :oops: .
    zo schattig!

joyce

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    De mijne gooit alleen een vieze luier, en een snotdoekje zelf weg in de prullenbak. Hij luistert alleen naar mijn opdrachen. Ikheb hem aangeleerd dat zijn speelgoed niet mag weggooien. Dat weet hij nu inmiddels wel. Gelukkig.

12. acire

acire Fanatiek lid

hahaha schattig hoor! en makkelijk ;)

Sascha doet zulke dingen nog niet bewust, hoewel ik laatst de camera in het prullenbakje op het toilet vond

13. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hihihihi... Dus jij bent ook van de kinderarbeid? :) Jelle vind dat ook zo leuk.. Ik haal de natte was eruit en zet de wasmand voor de droger, dan vult hij de droger terwijl ik de volgende machine klaarzet. Hij mag dan op de knopjes drukken om hem aan te zetten... En een lol dat hij dan heeft... :)

En wat betreft die vuilnisbak... Ik viel van de week van de bank van verbazing. Jelle niest, klimt op de bank om een tissue uit de doos te pakken, klimt weer van de bank af, loopt naar de plek waar hij geniest heeft, veegt met die tissue het spuug van de vloer (sorry voor de onsmakelijke details) loopt naar de vuilbisbak, gooit die tissue erin en roept "Ka!" (Klaar) :confused: :) :) Dan weet je toch niet wat je ziet bij zo'n dreumes... :)

14. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou Bluesky, dan zie je toch, dat je opvoeding resultaat heeft. :D

15. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Haha, hier loopt de oudste het liefst de hele dag met de vloerwisser, dweil, bezem of stofzuiger rond :D

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb ook al zo'n schoonmaak vent haha

Hier al diverse keren de prullenbak op zijn kop moeten houden omdat er wat inlag wat er niet in hoorde hihi nu gelukkig geen last meer van..

Hij "poets" ook graag met zijn billendoekje, de tafel afdoen enzo, en afstoffen is erg favoriet hier. ik vind het erg aandoenlijk!

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier ook eentje die alles in de vuilnisbak mieterd :D
    Verdenk hem er ook van dat ie mijn haaknaald heeft weggegooid :(

Hier ook alles poetsen. Als ie geknoeid heeft gaat ie een doekje halen en poets het geknoeide weg. Onder het eten wilt ie ook doekjes bij zich hebben om zijn mondje te poetsen als dat nodig moet zijn hihihi

De was in de wasmachine doen vind ie ook het einde. En dan de wasmachine aanzetten. En hij weet echt heel goed hoe het moet hihi
    Ik vergeet nogal wel eens de wasverzachter maar nu Erik me helpt vergeet ik het nooit meer want hij herinnert me wel eraan :)

Echt super handig zo'n hulpje in huis :D
    Hoop dat het zo blijft. Ook als ie een tiener is :p
    Maar dat zal wel niet

18. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hahah herkenbaar

idd wel oppassen met wat ie weggooit hier verdween de tandenborstel haar borstel puzzelstukjes enz in de prullebak

19. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    hier ook hier gaat ook elk pluisje papiertje etc in de prullenbak haha. roept ze ''bah'' en hoppakee naar de prullenbak.
    en als ik de stofzuiger uit pak pakt ze haar eigen stofzuiger en loopt er drifitig mee te zuigen haha. als ik poets moet zij ook poetsen

20. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    wij zijn er van overtuigd dat wij op die manier een telefoon van mijn man zijn kwijtgeraakt, de middelste gooide ook op een gegeven moment alles in de kliko, en op een gegeven moment had ze met de telefoon van mijn man gespeeld, hij was leeg dus ze kon toch niet bellen ;) en de volgende dag konden wij hem nergens vinden (zak was inmiddels al vol en weggegooid) en toen schoot ons te binnen dat zij hem had gehad.

wij overal op de voor ons bekende plekken gezocht waar ze wel eens spulletjes verstopte, maar niks hoor, later probeerde we haar de telefoon zelf te laten zoeken door te vragen waar de foon is en of ze die wilde zoeken (zocht en vond ook altijd haar drinkflesje terug als wij die niet konden vinden) dus het was het proberen waard. en ja hoor, we vragen het haar en ze loopt linea recta naar de kliko (inmiddels dus leeg, en bakken buiten met de gad mee :( )

dus ongetwijfeld heeft ze hem daar uit willen halen, maar ja daar lag ie dus al lang en breed niet meer in :) met verbouwen zijn we hem ook nergens tegen gekomen dus 100% dat de foon op de belt beland is ;) :(

nu met de jongste (1 jr) is het ook al opletten, die heeft er ook al een handje van om alles in de kliko te mieteren, trouwens ze gooit er niet alleen troep in, ze heeft er ook een handje van om er troep uit te halen :(

Deel Deze Pagina