We hebben een agenda van de postcodeloterij gekregen en daar zat een kortingscode voor landal in (40 euro voor weekend). Kwam mooi uit we willen in december een weekendje weg. Ik heb 2 vensters geopend. 1tje waarop ik de korting liet gelden en 1tje zonder. Percies het zelfde huisje, park etc Nou daar komt ie: Met korting huur 260 korting -84 Bedlinnen 25 Gemeente heffing 12 reserveringkosten 21,50 Totaal 234,50 Zonder de korting Huur 179 bedlinnen 25 Gemeenteheffing 12 Reserveringkosten 21,50 totaal 237,50 Dus eigenlijk maar 3 euro korting. Belachelijk gewoon.
Flauw he, waarschijnlijk komt dat omdat er een andere korting is die niet meer geldt als je van deze korting gebruik maakt. Je kan voor de zekerheid nog even met Landal bellen, soms gebeurt het dat beide kortingen meegerekend worden maar de computer dat niet goed kan berekenen op internet.
Huh wat raar! De huur is dus zonder korting lager dan wanneer je wel korting hebt? Wij hebben ook een huisje geboekt bij Landal en ook met korting. Ik had eerst de kortingscode niet gezien en zonder korting geboekt: 800 Een paar minuten nadat ik geboekt had zag ik dat ik ook MET korting kon boeken en ik heb even gebeld. Toen kreeg ik gewoon de korting (20%) van het bedrag af en er ging 160 van het bedrag af. Dus in jouw geval zou ik dan gewoon zonder de korting boeken en even bellen dat je de korting bent vergeten. Dan krijg je als het goed is de korting er gewoon af!
Ook moet je goed opletten als er last minute acties zijn. Vaak zijn deze goedkoper dan een kortingsbon.
Dat dacht ik ook al. Ik heb de agenda ook ergens liggen, maar volgens mij zijn al die bonnen pas geldig vanaf 1 januari.
Dacht ik ook.. Maar last minutes bij landal zijn al behoorlijk afgeprijsd, en met de kortingsbon betaal je de volledige prijs (min je korting natuurlijk). Staat ook op de bon...
vooral in de winter is het heeel goed koop bij landal!! wij gaan iedere december een midweekje!! In texel! wel leuk want dan is het meestal nog rustig.. gaan denk ik of iig wel vorig jaar gingen we net voor de kerstvakantie heen en toen was het rustig en je krijgt de sleutel daar van het zwembad!!! en is tot 22:00 open dus jahoor bijna een privezwembad op zn hoogst zwommen er soms 5 mensen.. weet niet of t dit jaar drukker word als wij er zijn. ik geniet er iig wel !
Wij hadden vorig jaar (2009) zo'n agenda van de postcodeloterij. Stonden heel wat aanbiedingen in, ook van unicef, een pakje gratis kaarten, nou wij die besteld, bleek dat ik er een boek bij kreeg die ik moest gaan betalen voor 20 euro! Ja echt niet! Stond er trouwens ook nergens bij.. Dus ik zou wel goed oppassen wat je uit die agenda haalt! Maar idd belachelijk dat je zo weinig korting krijgt..
Het is inderdaad vaak zo dat je soms nog goedkoper zonder korting kunt boeken dan met kortingsbon. Als je bijvoorbeeld aanbiedingen hebt van 99,- voor een weekend, dan is dat meestal goedkoper dan lopende kortingsacties. Dus je kunt het beste het eerst uitzoeken: verschillende parken, huisjes en datums proberen en dan de goedkoopste uitzoeken.
Kon geen ingangsdatum vinden en met de link van de korting kon ik nou ook gewoon boeken. Dus ook in 2010. Lijkt mij dat je dan pas voor 2011 zou moeten kunnen boeken.