Ik heb vandaag via de Postcode Loterij vier kaartjes voor een dagje weg gewonnen ! Er staat als uitleg dat het naar diverse musea of dierentuinen is. Heeft iemand deze prijs ook weleens gewonnen en waar kon je toen allemaal naartoe! Ik ben erg nieuwsgierig, maar ik moet tot 24 juni wachten, want dan komt de brief!
Ja ooit gewonnen en niet gebruikt. Musea's waren te ver weg; Amsterdam, Rotterdam etc. Museum over de scheepvaart. Pretparken moet je niet denken aan de Efteling maar aan Plopsaland Coevorden en Dolfinarium. Ook dat is hier ruim 2 uur rijden vandaan. En dierentuin zijn de kleinere parken, Zoo parc Overloon en dierentuin in Neunen. Viel echt tegen!
Wij zijn laatst naar Artis geweest. Maar er waren ook andere dingen waar je uit kon kiezen. Iedere paar weken wordt het aangepast op die site, dus als er niks voor je bijzit kun je later nog eens kijken wat er dan bij staat.
Wat jammer dat het zo tegenviel. Ik woon in het westen, dus voor mij zou dat betekenen dat alles zo'n beetje in de buurt is. Ik ben erg nieuwsgierig en wil er zeker gebruik van maken! Leuke verrassing voor mijn kinderen!
Leuk!! Een kleine dierentuin of speeltuin kan net zo leuk zijn als een grotere vind ik zelf. Lekker dagje eruit!
Ja, heerlijk, hè?! Het maakt mij verder eigenlijk niet zo veel uit waar het is. De kinderen zullen het ongetwijfeld geweldig vinden en heel cliché: dan hebben de ouders het ook naar hun zin!
Wij hebben hem pas ook gewonnen. Apenheul zat erbij, spoorwegmuseum dacht ik ook. Zuiderzeemuseum. De rest weet ik niet meer zo goed, wij hebben kaartjes voor de apenheul besteld. Is voor ons ook even rijden maar dat heb ik er zeker voor over! Lekker vroeg weg.
Haha, ach, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken! Ik heb nog nooit iets echt 'groots' gewonnen, hoor, maar ik ben altijd erg blij met mijn kleine prijzen. Een paar maanden geleden hadden we de appeltaart van de Hema gewonnen. Geweldig toch? Het Zuiderzeemuseum lijkt me ook leuk om een keer naartoe te gaan, en in de Apenheul ben ik al jaren niet meer geweest. Vorig jaar wel naar het Dolfinarium en dat vond vooral mijn dochter van toen nog drie fantastisch!
Ik heb ook nog nooit iets groots gewonnen, maar zo'n prijs ben ik ook heel blij mee hoor.. En ik durf het echt niet op te zeggen, veel te bang dat een maand later de straatprijs bij ons valt
Precies! En het leuke is, je kijkt er nu al naar uit, dus eigenlijk heb je er nu al plezier van haha.
Haha, dat heb ik dus precies hetzelfde. Mijn zoontje wilde per se lid worden toen wij in ons nieuwe huis gingen wonen. Daarvoor was ik geen lid. En nu zou ik het niet meer durven af te zeggen ! Stel je toch eens voor dat er grote prijs op jouw postcode valt en al je buren blij zijn, maar jij niet Ik gun het mijn buren van harte, hoor, maar mezelf ook