Ben een beetje rond aan het kijken voor de zomervakantie! Zou heel graag naar Frankrijk willen, maar dit jaar staat de caravan daar waarschijnlijk nog niet, dus dit jaar willen we een tent huren! Nu had ik al gekeken op Vacansoleil, maar in die tenten zijn honden al verboden, honden mogen alleen in sommige stacaravans en ik wil eigenlijk in een bungalowtent! Nu zag ik de site van Rent-A-Tent en dat zag er wel goed uit en de hond mag ook gewoon mee in de tenten!! Maar ik had er nog nooit van gehoord. Iemand ervaring???
Ja, wij zijn naar Luxemburg geweest. Je kon gewoon doen en luxe. Bij luxe zat er geloof ik een senseo bij en dekens. Die dekens kwamen toen wel goed uit maar als je die niet neemt, kun je die altijd zelf meenemen. Eens kijken. We kwamen de camping op, kregen de tenten aangewezen. En toen we aan het uitpakken waren, kwamen een oudere man en vrouw. Die waren dan van rent-a-tent. Kwamen even uitleggen hoe alles werkte, of alles klopte, en wat we moesten doen als er iets mis was. Ze kwamen ook voor een kleine inspectie aan het eind, voor we weg gingen. Maar eigenlijk keken ze alleen even snel of het geen bende was. We hadden 2 6 persoons bungalowtenten. Met 3 cabines per tent. Er stonden per cabine 2 stretchers. Ik geloof in de buitenste twee wel een hoge en een lagere. Maar het is allemaal wel best krap, want als je je in je bed uitrekte, dan kon je je buurman in de andere cabine tegen het hoofd stoten (handig als die snurkt ). Maar ja, dat heb je nu eenmaal met bungalowtenten. Het was gewoon een standaard tent, maar wel van goede kwaliteit. Ik geloof dat ze zeiden dat de tenten maar 1 of 2 seizoenen meegingen, dan kwamen er nieuwe. Wij waren vroeg (pinksteren). Verder zitten er ruim voldoende borden, glazen, bestek, pannetjes, etc bij. En een kookplaat en koelkast. ook een tuinset, maar het luifeltje was net te klein om met meer dan 2 man per tent buiten te zitten als het regende. Ik vind het allemaal prima, allen de senseo vind ik net teveel afdoen aan het kampeergevoel Oja, de twee campingbedjes waren ook prima. Ons zoontje sliep in de voortent en die was voldoende geisoleerd om het niet te koud te hebben.
Oh sorry, wij hadden gehuurd van Country Camp. Lijkt op Rent-a-tent qua opzet, maar ik kan dus niks zeggen van de kwaliteit ervan... Maar misschien kun je ook bij Country Camp terecht. Wij zaten in elk geval bij Nommerlayen » Country Camp
Ik ben een paar jaar geleden met Rent-a-Tent weggeweest en heb ook ervaring met Vacance Soleil. Het zijn prima tenten hoor! Echt helemaal niks mis mee, alles zat er op en aan!
Wij zijn vorig jaar naar texel geweest in een rent a tent... geen op of aanmerkingen over... we hadden slecht weer en de tent bleef staan maar aardige man die ons hielp... zeer tevreden over