Airco nodig eind juni zuid frankrijk?? of kan ook zonder?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door muis26, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haai haai

wie heeft er wel eens gekampeerd in zuid frankrijk eind juni?

heel veel is al weg, maar er zijn nog wel mooie caravans zonder airco beschikbaar op de camping waar wij heen willen...

is 1 minuut van het strand..

wie o wie kan mij vertellen of het een beetje te vertoeven is zonder airco?

alvast bedankt :d

liefs Muis

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Waar ga je heen in Zuid-Frankrijk??

Opzich kan je eind Juni wel zonder airco maar ik weet niet hoe goed jullie tegen hitte kunnen. Het kan hier in die tijd al rond de 30 graden en dan is een airco wel heel fijn hoor.

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

naar camping aloha Languedoc-Roussillon

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Leuk daar woon ik.;)

Dan zou ik zeggen neem een airco. Zeker met twee kleine kinderen. In een stacaravan kan het best heet worden.

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wij hebben het twee jaar geleden ook gedaan, maar hadden wel zelf ventilatoren meegenomen, dat was wel heel lekker. Wordt toch warm in die kleine slaapkamertjes. En bij Xenos die plakhorretjes gekocht.

6. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    wij zijn vorig jaar geweest, en hadden geen airco...
    liefst was ik rechtsomkeerd gegaan maar ja we waren met het vliegtuig.
    Dus nee kan niet zonder zeker niet als je kleintjes bij je hebt.

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Zoals ik al eerder zei wij gaan dus ook naar Languedoc-Roussillon in juni en hebben airco ! Is het toch aloha geworden ?? Geen les petits camarguais :p

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Is ook zo mooi hier!:D

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

hahaha nee het wordt toch aloha!!!! mijn zoontje is echt dol op animatie en denk dat ie het wel leuk vindt dat er ook iets van 0 tot 4 is te doen haha...

Maar nynke wat leuk dat je daar woont!!!! kom je gezellig langs? haha

En alle andere , bedankt voor de info.. ik weet nu AIRCO boeken haha.......

dank jullie!!

10. Bri

Bri Niet meer actief

Alles kan (vroeger ging men ook met kleine kinderen op vakantie, toen airco's nog lang niet zo gewoon waren als nu en dat ging ook prima; en in veel warme gebieden zijn airco's ook nu nog niet overal gemeengoed). Maar of het prettis is, is iets anders. Ik zou het niet doen. Een huis oké, maar een caravan is toch snel een bakoven.

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Jullie gaan echt naar een mooi gebied. Hopelijk kom je de camping nog af om rond te kijken.;) En vergeet niet de lekkere wijn van de streek te proeven.

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

oh nee de wijn zal ik ZEKER niet over slaan :D als je nog lekkere tips hebt!! (wit!) graag :D

Leuk man dat je daar woont !! heerlijk

13. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Je hebt echt airco nodig..! Zeker in een stacarvan met een plat dak. Wij zijn eind begin oktober geweest en hebben dag en nacht de airco aan gehad.

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Het is hier heerlijk wonen.:D

Tips voor witte wijn. Eigenlijk maar 1. Ga niet naar de supermarkten maar kijk bij de wijnboeren die er zat zitten. Vaak mag je gewoon even proeven. Vaak staat er domaine of anders chateau of de grote cave cooperative. Overal wel te vinden. Zelf zijn wij fan van de wijnen uit St.Chinian.;)

In Valras plage zit een klein lego museum. Klein maar ze hebben alles en kost bijna niets.
    In Signan zit een dierenpark te vergelijken met beekse bergen. En in Montpellier een groot aquarium.
    Bezier is leuk om te winkelen, vooral het polygone.

15. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    ooo woon jij daar ?? wat leuk !
    Nog tips voor als we daar zijn??
    Ken jij bv Babyland ?? wat is dit precies want ik vind geen site van hun ??

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    wij gaan naar le grau du roi woon jij daar in de buurt of is dit iets verder ??

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dat is niet dicht in de buurt van waar ik woon. Maar jullie zitten dan in de buurt van Montpellier, waar je trouwens heerlijk kan shoppen;) In de buurt van Montpellier weet ik niet zoveel eerlijk gezegt.

Babyland ken ik niet. Sorry.

18. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    He jammer zit ook naast sea aquarium ik weet niet of je dat iets zegt ??
    Is het weer daar een beetje goed in juni ?
    Leuk dat jullie lekker in het zuiden wonen :)

19. Papaver

Papaver Niet meer actief

@Nynke: Hey, wij komen nog globaal in jouw buurt begin mei (overnight stop in Vias op weg naar Spanje voor een weekje)

On topic: Ik heb vroeger (ruim vóór het airco tjdperk) drie zomerseizoenen voor Eurocamp gewerkt in Zuid Duitsland en Italie, en woonde toen zelf dus ook de hele zomer in een (niet-gekoelde) tent. Daardoor leef je bij hitte dus gewoon lekker veel buiten en gebruik je je accommodatie alleen om te slapen. Hoewel het bij erge hitte wel erg fijn is die airco is het m.i. toch écht pas iets van de laatste jaren. In juni zou ik het persoonlijk geen must vinden.

20. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Verplaatst naar 'vakantie'.

Deel Deze Pagina