Skieen in krokusweek, Willingen of Winterberg met beginnende kinderen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door vanesje, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Alvast vooruit aan het denken voor volgend jaar.

In de Krokusvakantie is Willingen of Winterberg dan beter qua rijen voor de liften en waar is het beter om het voor het eerst te leren voor kinderen, Nederlandse skileraren etc...

2. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Wij komen net terug uit Winterberg ;) Onze dochter is nu nog te jong om zelf te skieën, maar ik denk dat we volgend jaar wel terug gaan naar Winterberg en dan naar hotel der brabander. Wel heel druk daar, maar echt onderaan de piste. Je rolt het hotel uit en je staat op de piste (wel een hele kleine, drukke piste, maar voor kinderen ideaal lijkt me) En iedereen spreekt daar Nederlands.

Waar je wel rekening mee moet houden zijn de files in de vakanties. We reden terug en hebben ruik 1 1/2 uur in de file gestaan vlak bij winterberg!!! Dus let op wanneer je gaat rijden!!!

Willingen ken ik niet, dus ik lees wat dat betreft mee!

3. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Huisje van Landal in Lipno, Tsjechie, is ook een optie. Zijn wij dit jaar geweest. Klein gebied, 8 km piste, maar erg leuk. Kinderweide waar ze les krijgen is leuk van opzet. Als de onze op les kunnen, dan ga ik er wellicht weer naartoe...

4. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Idd der brabander in winterberg is echt ideaal dan. Willingen ken ik niet goed.

Deel Deze Pagina