zorgverzekeraar die ook orthodontie vergoed in 2008

Discussie in 'De lounge' gestart door noura, 15 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wie kan me helpen aan een goede zorgverzekeraar, die ook orthodontie vergoed. maar waar je dus wel een beetje een redelijke premie betaald

2. Angelina

Angelina Niet meer actief

Deltaloyd via Independer ( krijg je korting )

Toevallig ben ik om die reden ( orthodontie ) overgestapt.

Independer is een vergelijkingsite, aan de hand van de gegevens/ wensen die jij invult tonen ze jou de goedkoopste en beste ziektekostenverzekeringen.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Noura heb je ff een pb gezonden
    wij hebben een pakket bij vgz met 100% dekking tot 22 jaar

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    idd vgz tot 2500 per jaar

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    En via united consumers krijg je nog 10% korting per jaar.

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    bij ons geen maxium eraan...

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat is united costumers? kom je dan ook bij vgz?

janette heb je beantwoord

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dat scheelt wat ik zo snel even ga bekijken toch al aardig wat. kan zo maar 20 euro p. maand schelen.
    ik ga dit zeker nog verder uitzoeken.
    ik kwam net bij ohra uit. maar jij noemt delta loyd, ben je daar verder ook tevreden over? afhandelingen enzo?

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
  10. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb agis comfortpluspolis en krijg ook in 2008 alles vergoed van de verzekering

dat aanvullende pakket kosten volgens mij 35 euro extra maar je krijgt echt alles vergoed heh tis een zeer uitgebreide verzekering

11. Angelina

Angelina Niet meer actief

Toevallig was mijn laatste verzekering Ohra. Die zijn nogal traag. Met alles. Daarbij kwam dat ik achteraf toch bepaalde dingen niet vergoed kreeg waar ik wel op gerekend had. Kleine lettertjes hé ;)

Ik ben nog niet zo lang geleden overgestapt, dus ik kan nog geen goed oordeel geven over Delta Loyd

Maar financieel scheelt het inderdaad een heleboel als je vergelijkt met andere verzekeringen die soortgelijke polissen aanbieden.

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    wij zitten dus bij Turien & Co met de basis bij VGZ en de privilege polis ( VGZ)van ze
    het meest uitgebreide pakket

de uitbetaling is meestal binnen 1 week al binnen dus heel snel.... ik ben er erg tevreden over

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik lees mee.........ik ben ook ivm ortodontie aan het rondkijken.

Ik zie dat nu VGZ genoemd word, nou is er toevallig een collectief bij VGZ met mijn werkgever.

Dus is dat misschien wel wat voor ons....

Ik ben nu premie aan het berekenen, maar kom dan toch op de Gezin en Zeker Pakket, alleen komt dan de luxe tandarts niet meer inaamerking, weet iemand hoe dat zit? (Dat blokje kan ik dan niet meer aanvinken.)

Het is trouwens 100% vergoed tot €2500, is dat per jaar of per beugel, en als het het laatste is, is dan €2500 genoeg?

PS: Aangezien ik zwanger ben heb ik dat al doorgegeven aan mijn verzekeraar ivm kraamzorg, dan kan ik toch nog steeds wel overstappen?

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Cellie, omdat luxe tandarts er al in zit in het gezin en zeker pakket :D

15. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Is dat zo....maar basis tand kan je wel aanklikken, en kost dan €13.......

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik zou nog maar eens kijken want het word verlaagd naar 90% , heb ze vanmiddag ook nog aan de telefoon gehad

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    die tot aan 2500, staat aan eenmalige vergoeding. dus als je op een moment dit bedrag bereikt hebt dan moet je daarna zelf gaan vergoeden.

die delta loyd klinkt aantrekkelijk. 117 euro per maand, incl. tandverzekering tot 250, en orthodontie word 100% tot 2000 vergoed.

18. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi

Ik zit bij de Agis en voor mij en de kinderen word orthodontie volledig vergoed .
    Nu moet ik wel zeggen dat ik best veel betaal , maar ben dan ook optimaal verzekerd voor alles .
    Nu betaal ik nog 136 euro per maand , volgend jaar komt daar 8 euro bovenop omdat ik vanaf januari de allerhoogste verzekering heb die ze hebben !

Groetjes Joyce

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dan zou ik als ik jou was morgen maar eens bellen, want er is mij vanmiddag gezegd dat het er uit gaat, het word nu 90% vergoed tot een max van 2250
    dat is dus ook bij mijn verzekering het probleem, word nu nog volledig vergoed, maar komend jaar dus niet meer
    vroeger was er nog een hogere polis dan de comfortplus, maar die is er nu niet meer

Deel Deze Pagina