Hoi meiden, Dilemma: zie banner. Ik heb nu al 2 weken het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar er komt niks. Echt zo`n onderbuikpijngevoel. Het is een ander gevoel, heftiger dan normaal. Verder hoofdpijn, grotere borsten (viel mijn vriend op). Niet echt pijnlijke borsten, soms als erop duwt, borsten zijn wel pijnlijk geweest, soort spierpijn, maar dit is weer weg, verder gister jeukende rechtertepel (??). Afgelopen weekend moest ik ook opeens huilen om iets heel doms. En ik reageer heel fel op van alles. 2 weken geleden heb ik ook van die rare onderbuikpijn gehad. Tussendoor is het dus minder geweest maar gister was het weer zeer aanwezig. Ik heb nu al een aantal zwangerschapstesten gedaan, waarvan een paar licht positief gaven maar sommigen ook negatief. Bijvoorbeeld vanochtend licht positief, vriend zag het ook, en vanmiddag weer negatief (of zo licht positief dat ik echt heel erg twijfel). Verder gisteren heel licht bruinverlies overdag en na seks gisteravond wat bloed bij afvegen (maar ik bloed wel vaker na seks). Maar dit is nu allemaal weer helemaal verdwenen, niks meer te zien. Na de seks had ik ook weer dat onderbuikpijn gevoel. Wat adviseren jullie me? Ik word ongeveer gek van onzekerheid. Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.
Wat we je adviseren? heel simpel, een paar dagen afwachten en als je dan niet ongesteld bent, een keer weer testen. Mijn ervaring is dat door symptomen alleen niet te zeggen is of je zwanger bent of niet. Ik heb de ene cyclus meer last van pms-klachten dan de andere, en toen ik zwanger was, de ene zwangerschap meer vroege klachten en de andere geen...
Hoi vervelend zeg,had dit afgelopen maand ook,ook 5 dagen overtijd,bruinverlies en vage lijntjes.Ook de buikpijn die je beschrijft heel herkenbaar,dacht zelf dat het innesteling was..Hoop dat je test positief gaat worden,maar aangezien je er al overheen bent had je wel een duidelijke test moeten hebben.Als je menstruatie niet komt,langs de ha gaan.Mijn menstruatie kwam uiteindelijk toch.
Ik had ook het gevoel dat ik ongesteld moest worden kwa buikpijn maar er kwam maar niks.. Ik zou een Clear blue digital halen met zwangerschaps indicator, die zegt gewoon duidelijk wel of niet zwanger. Ook kan het zijn dat je deze keer een wat langere cyclus hebt gehad, waardoor de testen dus nogniet knallen en soms negatief uitslaan. Als de CB negatief is, zou ik even een bloedtest laten doen als je dan nog twijfelt na een paar dagen.
Hoi echt supervervelend die onzekerheid. Ik zou gewoon een bloedtest vragen aan de huisarts. Meestal zijn ze daar niet zo moeilijk in (tenminste bij mij niet) en met een bloedtest weet je het zeker. succes !