Iemand bekend met winkelketen PRIMARK ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb begin dit jaar een leuk t-shirtje gekocht bij Primark voor mijn dochter en toen hoorde ik ook iedereen over de slechte kwaliteit. Ik heb dat ding inmiddels wel 10 gewassen en het is nog steeds een mooi shirtje.
    Ik heb dure merk kleding die er lang niet zo mooi meer uitziet na 10 maal wassen.

T-shirtje heeft overigens wel 1 hele euro gekost (niet in de opruiming)
    Misschien heb ik het getroffen, maar de kwaliteit valt dus af en toe ook heel erg mee.

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Kijk aan. Das niet verkeerd... Ben nu wel erg nieuwschierig naar de kleding..

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Er waren dus maar 4 kassa's open van de 20 :$
    Ik heb eerst even staan kijken hoe snel het ging maar het stond echt heel lang stil. Hierop besloten alles terug te leggen (had alleen wat voor m'n zoontjes gepakt) want daar pas ik echt voor. De Efteling op zondagmiddag was er niks bij ;)

4. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik bedoel niet iedereen maar de lui die gewoon respectloos staan te graaien en alles weg smijten op de grond wat ze niet bevalt ;) En dat zijn er heel wat heb ik gezien!

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Dit!! En wat een chaos in die winkel. Vreselijk!!

De jeugd van mijn werk hebben wel vaker kleding van de primarkt. kleding waar zij mee thuis komen kunnen ze ook zo op de markt halen en de kwaliteit is niet echt best. Snel kapot.

6. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Nogmaals bedankt voor de (uiteenlopende) meningen!
    Ik kom er zojuist vandaan, van het filiaal in Hoofddorp.

Ik geef toe, vooral de babykleding is af en toe mooi geprijsd.
    Al zitten er ook spulletjes tussen die ik voor zo'n winkel net iets te duur vind.
    En het was druuuuuk :$ Ik heb alleen maar lopen zigzaggen met m'n wandelwagen. En er waren tig kassa's, maar ook echt een rij van hier tot mijlen verder. Bij iedere kassa stonden volgens mij minimaal 30 mensen in de rij.

Ben op zich wel geslaagd, heb een hele tas vol gekocht en was gelukkig maar 55 euro kwijt. Dus voor de prijs hoef ik het niet te laten.
    Maar MAN, wat een drukte en af en toe chaos! Ik weet niet of ik dat wel aan kan iedere keer....blijft waarschijnlijk bij dit ene bezoek!

7. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Dan raad ik je aan een volgende keer naar Zaandam te gaan. Valt de drukte echt wel mee. Er is ook 1 rij voor idd een stuk of 15 kassa's en dat werkt met een nummertjes systeem, vond ik heel snel gaan.

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vind het te druk, ben er dus maar 2 keer geweest.

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Wandelwagen en kids thuislaten, werkt een stuk beter! ;)

Ik ben pas geleden ook in Zaandam geweest, en ik vond de drukte ook best meevallen, als ik eerlijk ben.
    Dinsdag ochtend vroeg gaan, en zonder kids, moet je maar eens kijken hoe fijn dat winkelt!

10. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Aangezien ik 2 kleine kinderen heb en in hoofddorp woon ben ik dus ook regelmatig in de primark te vinden haha
    Nou loop ik er ook wel elke week een keer binnen,de ene week vind ik helemaal niks en de andere keer slaag ik goed.

Ook mijn vriend koopt er regelmatig iets,bijv spijkerbroeken en dan van die workermodellen allemaal 19 euro.
    Ook sweaters haalt hij daar meestal. 12 euro.

wel ga ik meestal vrijdagochtend direct om een uur of 9 of zat ochtend direct na opening dan is het nog goed te doen

Deel Deze Pagina