Het 'Micchan-Uitzwaai-Topic'

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vroeger moesten ze ons regelmatig uit elkaar halen, omdat we de haren uit elkaars hoofd trokken. Ik weet niet eens meer wanneer dat precies veranderd is, maar er kwam een moment dat we ineens ophielden met ruzie maken. Jarenlang heb ik geroepen dat jij ooit op een dag van dezelfde muziek zou gaan houden als ik, en iedereen verklaarde me altijd voor gek. Tot je een jaar of 14 was, toen begon je inderdaad dezelfde muziek als ik leuk te vinden. We waren nog steeds tegenpolen van elkaar. Jij was voornamelijk bezig met school, ik was voornamelijk bezig met jongens.

Toen Damiën geboren werd, en dat de enige jongen was waar ik nog mee bezig was, zijn we echt veel meer naar elkaar toe getrokken. We begrepen elkaar, kwamen erachter dat we dezelfde soort humor hadden waar de meeste mensen niets van begrijpen en we gingen meer met elkaar doen. Shoppen, samen naar concerten, of gewoon thuis op de bank achterlijke filmpjes en foto's maken van ons samen. Dat deden we misschien niet heel erg vaak, maar we waren er voor elkaar als we elkaar nodig hadden. Jij voor mij als ik weer eens een gebroken hart had, ik voor jou toen je in het ziekenhuis lag en tijdens al je gedoe met school. We werden het steeds meer met elkaar eens, gingen over steeds meer dingen hetzelfde denken. Als ik topics las op ZP en me bedacht wat voor reactie ik wilde geven, kwam het regelmatig voor dat ik een paar pagina's later een reactie van jou las waarin je exact hetzelfde schreef.

Een paar jaar later kreeg jij ook een vriendje, uit Oostenrijk. Ik heb een tijd lang getwijfeld of hij wel echt bestond, maar vorig jaar zou je hem dan toch gaan ontmoeten. Je durfde niet alleen, dus je vroeg of ik met je meeging naar Schiphol. Tot het moment dat hij echt de aankomsthal in kwam lopen wist ik niet zeker of hij wel echt zou komen, en stiekem was ik al aan het bedenken hoe ik je moest gaan troosten als hij niet kwam.. Maar daar was hij dan; Je grote liefde. Dat het je grote liefde zou zijn wist ik toen nog niet, want het was allemaal wel erg onwennig, en ook jij wist niet of je het wel een week -want tja, je vliegt niet over vanuit Oostenrijk voor een paar uurtjes- met hem uit zou houden. Gelukkig bleek dat dat geen probleem was. Hij kwam vaker naar Nederland, jullie hebben de zomer met elkaar doorgebracht, af en toe een weekend, af en toe een week, en je was écht gek op hem. Jullie wisten vanaf het begin al dat jij ooit naar Oostenrijk zou vertrekken om met hem samen te gaan wonen, maar ik dacht altijd dat dat nog wel een paar jaar zou duren..

Niet dus. Over anderhalve week ga jij, mijn kleine zusje, mee naar Oostenrijk met je verloofde. Voorgoed. Ik ga je zo ontzettend missen. We zien elkaar misschien niet heel vaak, maar we zien elkaar wel als het nodig is. Dat kan dan gewoon. Natuurlijk kom je straks nog af en toe naar Nederland, en het is echt niet zo dat we elkaar jaren niet zullen zien, zoals je bij All You Need Is Love altijd ziet, maar het gaat wel een stuk minder worden, en het kan nooit meer 'zomaar even'. Als jij straks zwanger bent moet je me opbellen om dat te vertellen. Als ik straks zwanger ben moet ik je opbellen om dat te vertellen. We moeten straks foto's uitwisselen, in plaats van dat we elkaar meenemen naar de bruidszaak om onze trouwjurken te showen.

Geen gekke filmpjes meer, geen rare foto's meer, niet meer shoppen samen, niet meer naar de Efteling, en ook niet meer samen naar concerten. Ik ga je écht missen.

Maar, lief klein zusje, ik ben ook blij voor je, zo ontzettend blij. Ik vind het zo stoer van je. Zomaar naar het buitenland, terwijl je daar niets hebt, behalve je man. Je hebt binnen een paar maanden vloeiend Duits leren spreken. Je hebt al dromen die je daar werkelijkheid wilt laten worden. Liefde gaat voor alles, daar ben jij het grote voorbeeld van. Jij vertelde me ooit dat je tegen mij opkeek, maar nu ben ik zo ontzettend trots op jou.

Zusjeplusje, Romeo, Babeh, heel veel plezier, succes en geluk daar, aan de 'andere kant van de wereld' ♥

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

*rot hormonen :D *

Wat ontzettend mooi geschreven!!!!

En Micchan heeeeeel veel plezier in Oostenrijk!
    Dat je er heel gelukkig mag worden!!!

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Aaahh jeetje wat een hechte vriendschap :) jullie zullen elkaar vast en zeker gaan missen!

micchan zeker super stoer dat je naar Oostenrijk vertrekt! Ik wens je heel veel geluk daar.

4. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ahhhhh, wat lief!

Ja Micchan, heel stoer vind ik het van je! En dan zul je voortaan wel beter slapen als je elke nacht naast je grote liefde ligt, dus wij als nachtbrakers moeten je ook meer gaan missen denk ik...

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Wat lief van je!!

Wens je zusje ook heel veel liefde en geluk met haar man!

6. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    aww wat superlief dit ! :D en erg knap!

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zeker lief! :)

8. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    @saja, hoeft niet door hormonen te komen hoor ;)

Ik heb het aftellen al enkele keren langs zien komen! Heel veel plezier en geluk in Oostenrijk!

En shadixx, sterkte! Kan me jou gevoelens indenken!

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    NAAAAAHW! Wat ben je toch ook een enorme lievertie, Rinnetjeminnetjedieeigenlijkeengroteplusis.

Nou moet ik nu al huilen in plaats van over elf dagen pas.. :(

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ah wat een lief topic! Micchan, ik heb het al een aantal keer gezegd in een ander topic, maar ik wens je heel veel plezier in Oostenrijk en natuurlijk ook veel geluk! Ik hoop dat jullie snel een mooi huisje kunnen kopen:)
    Wel blijven kletsen in ons topic he;)

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    En de rest is ook heel lief natuurlijk. :D Dankjulliewel allemaal!

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zal vast nog genoeg momenten hebben dat het niet lukt, en anders hebben we altijd overdag nog.. <3

Ik hoop het ook! :D En ik blijf het topic bezoeken hoor, ben veel te nieuwsgierig haha. ;)

13. Ik zat laatst in de auto te bedenken hoe we daar straks staan met z'n allen (jij kan wel zeggen dat we dat niet gaan doen, maar dat doen we toch wel :p) en toen kwam het ook al omhoog ;)

14. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes &#4326;
    Ontzettend mooi geschreven!

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Komen jullie echt serieus ook nog allemaal mee naar het station? Nou dat gaat inderdaad gezellig worden.. :p Ohjee, jij hebt het dus ook al. :p

16. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Aaah wat lief!

@ Micchan, heel veel geluk en liefde toegewenst in Oostenrijk!

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Shaddixxx@ Wat lief van je om dit voor haar te schrijven .
    knuf

Micchan@ Heel veel geluk en liefde in oosterijk , en vergeet ons en je geweldige zus niet .

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankje! :D

Dankjewel! Ga haar zeker niet vergeten hoor, zo'n superzus vergeet je nooit. :D En jullie zal ik zeker ook niet vergeten haha, blijf hier wel gewoon komen hoor! ;)

19. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ahhhhhhhh lieffffff

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    wauw ga je nu al naar oosterijk de tijd gaat snel ik hoop dat alles helemaal geweldig word daar voor je en dat je snel een kleintje in je buik hebt!

Deel Deze Pagina