werkt dit wel? kinderzetpil

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Oh ik baal zo! Ben de hele week al niet fit en wordt net wakker met lichte koorts. Zit op 38 graden nu. Ik heb dit al jaren niet meer gehad. En ik moet straks ook nog de hele ochtend helpen op de school van mijn dochter.

Heb geen paracetamols meer dus heb maar een zetpil vd kids ingenomen. Zou dit wel een beetje helpen en wanneer kan nr 2 erin?

2. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    je mag als volwassene 1000 mg per keer hebben, dus reken maar uit ;) En je kunt ze allemaal tegelijk nemen hoor.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

mag je als je 240 mg pillen hebt nog 3 zetpillen naar binnen werken dan zit je op 1000 mg en dat mag je 3 x per dag.

ik zou even op school vragen anders naar "volwassen paracetamol", 4 zetppillen achter elkaar kan ook nog wel eens reactie van de darmen geven nl. haha.. of even stoppen bij een winkel .. voor doosje paracetamol.

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wilde net zeggen, volgens mij kan je beter even kijken of je ergens gewone paracetamol vandaan kan halen want anders zit je straks ook nog met diaree ofzo door de zetpillen. Is vast niet de bedoeling om er zoveel "naar boven" te sturen in een keer als dat een volwassene nodig heeft ;)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik zou je arie zeker niet volstoppen met 4 zetpillen nu:D
    Dat wordt rennen naar de wc ipv helpen op school;)

Heb je geen gewone paracetamol? (ik vind vaak nog wel ergens in een tas of zak een verdwaalde strip). Anders zou ik ook op school een paracetamol vragen.

6. Onje

Onje Niet meer actief

Je kan toch overal paracetamol kopen of even bij de buren aankloppen?

7. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Heb gelukkig al paracetamol in huis nu!!!

8. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik zou trouwens voor wat koorts geen PCM innemen, het is juist goed dat je lichaam wat eruit werkt en als je niet heel erg ziek erbij bent zou ik geen PCM innemen alleen vanwege de koorts.

9. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nee ik heb ook enorme spierpijn in mijn rug en benen!! En keelpijn...

10. Triskele

Triskele Niet meer actief

zou je dan wel gaan helpen op een school met kinderen (die meestal minder weerstand hebben nog) lijkt mij niet echt handig...

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    griepje te pakken denk ik. straks lekker gaan liggen als je klaar bent op school! kan je man vanavond eventueel de klusjes doen thuis?! beterschap!

Deel Deze Pagina