Oh ik baal zo! Ben de hele week al niet fit en wordt net wakker met lichte koorts. Zit op 38 graden nu. Ik heb dit al jaren niet meer gehad. En ik moet straks ook nog de hele ochtend helpen op de school van mijn dochter. Heb geen paracetamols meer dus heb maar een zetpil vd kids ingenomen. Zou dit wel een beetje helpen en wanneer kan nr 2 erin?
je mag als volwassene 1000 mg per keer hebben, dus reken maar uit En je kunt ze allemaal tegelijk nemen hoor.
mag je als je 240 mg pillen hebt nog 3 zetpillen naar binnen werken dan zit je op 1000 mg en dat mag je 3 x per dag. ik zou even op school vragen anders naar "volwassen paracetamol", 4 zetppillen achter elkaar kan ook nog wel eens reactie van de darmen geven nl. haha.. of even stoppen bij een winkel .. voor doosje paracetamol.
Wilde net zeggen, volgens mij kan je beter even kijken of je ergens gewone paracetamol vandaan kan halen want anders zit je straks ook nog met diaree ofzo door de zetpillen. Is vast niet de bedoeling om er zoveel "naar boven" te sturen in een keer als dat een volwassene nodig heeft
Ik zou je arie zeker niet volstoppen met 4 zetpillen nu Dat wordt rennen naar de wc ipv helpen op school Heb je geen gewone paracetamol? (ik vind vaak nog wel ergens in een tas of zak een verdwaalde strip). Anders zou ik ook op school een paracetamol vragen.
ik zou trouwens voor wat koorts geen PCM innemen, het is juist goed dat je lichaam wat eruit werkt en als je niet heel erg ziek erbij bent zou ik geen PCM innemen alleen vanwege de koorts.
zou je dan wel gaan helpen op een school met kinderen (die meestal minder weerstand hebben nog) lijkt mij niet echt handig...
griepje te pakken denk ik. straks lekker gaan liggen als je klaar bent op school! kan je man vanavond eventueel de klusjes doen thuis?! beterschap!