Hallo Dames, Nu had ik zin in een toastje brie maar dr zit een enorme scheetlucht aan ?? Is dit normaal? Koop normaal gesproken brie van de lidl en die ruikt een beetje muf zeg maar... ligt het aan het merk of is deze brie vroegtijdig kapot? Nu durf ik het dus niet te eten Liefs Ganzje
Brie ruikt Normaal vrij neutraal toch? In elk geval lang gelden dat ik brie gegeten hebt. Maar kaas kan wel naar zweet sokken ruiken hihi begin het mij nu afvragen. Als je het niét vertrouwd dan niet op eten.
Toch maar weg gedaan ... het stonk te erg. Mn man vroeg toen hij de kamer in kwam of ik een scheet had gelaten 😦 Nu maar gewoon een stukje kaas ☺
Ik ben dus zo erg, ik mail dan vaak naar de fabrikant Er staat vaak iets op de verpakking als ' bent u niet tevreden...' bla bla bla. Ik vind het altijd zo zonde om eten weg te gooien, dat ze het van mij altijd te horen krijgen
Beetje bloemkoolgeurtje? Schijnt juist beter te zijn idd. Ik had het laatst ook, heb er wel wat van gegeten (niet ziek geworden), maar vond 'm toch niet zo lekker. Geef mij maar minder rijpe brie
Zo'n smerige verrotte bloemkool lucht? Bah! Schijnt inderdaad goed te zijn maar ik kan d'r wel van kotsen.
Ik had het ook met die brie! Gatver! Als ik de koelkast opendeed stonk het hele huis! Lekkerst vind ik bonami brie van de dirk!
Die van president meurt altijd zo vreselijk!!! Ik koop altijd een goedkopere variant bij de jumbo in een rood papiertje. Die ruikt normaal.
oh hoe harder hij stinkt hoe lekkerder.... President valt nog wel mee vind ik met stinken vind ik. Vind ik dan ook niet echt lekker. Die kaasjes die i.d. de koelkast uitsteken ondanks dat ze in 3 zakjes zitten.. HMMM
Had er laatst een vd markt die stonk ook zo dat ik het niet durfde. Heb altijd die van de AH of idd president. Prima te eten. Smaken trouwens voor me gevoel hetzelfde.
Die kopen wij ook altijd, de goedkope brie in rode verpakking van Jumbo. Die is heerlijk! Kaas moet van mij niet meuren. Je doet mij dus ook geen plezier met Franse stinkkaasjes a la Camembert, yuk! Mijn neus moet het lekker vinden ruiken, anders vergaat mij de eetlust.