waar schopt je kindje als het in stuit ligt?

Discussion in 'Zwangerschap' started by jelte, Nov 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jelte

jelte Actief lid

Jun 18, 2010
    101
    0
    0
    orthopedagoog
    Afgelopen dinsdag bij mijn controle, vertelde de verloskundige dat mijn kindje in een stuit is gedraaid. Maar ik voel juist veel beweging boven in mijn buik, en aan de zijkant. Ik zou dan toch juist beneden meer trapjes moeten voelen? (ik hoop eigenlijk dat ze het mis had...).

2. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ligt er aan hoe het in stuit ligt. De beentjes kunnen ook omhoog steken dan heb je hoofd en voeten bovenin.

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    bij mij schopte mijn zoon in mijn zij

4. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Bij de eerste boven in (onvolkomen stuit) en deze onderin (volkomen stuit)

5. Beeps

Beeps Bekend lid

Dec 15, 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    voetjes kunnen ook naast het hoofdje liggen, dus waar je de baby voelt zegt niets.

mijne ligt ook met zn billetjes beneden, getrap voel ik alleen rechts omdat ruggetje links ligt, maar zowel boven als beneden..

spannend, hoop voor je dat ie nog draait!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Mijn meisje ligt wel goed maar ik voel ook alleen maar getrappel onderin, ze ligt al tijden nu met haar beentjes voor haar gezichtje (was ook heel leuk met de pretecho...not!) dus vandaar...

Zegt dus niks!

7. CindyCM

CindyCM Actief lid

May 21, 2010
    112
    1
    0
    NULL
    NULL
    onze baby ligt ook in stuit. Zijn hoofdje ligt naar boven, zijn billen beneden, maar zijn benen weer omhoog. Hierdoor voel ik hem boven in mijn buik/rechterzij schoppen.

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    ons kindje ligt ook in stuit, ik voel haar in mijn rechterzij en soms onderin

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik voelde mijn zoon vooral wanneer hij zijn hoofd bewoog, bij mijn ribben rechtsbovenaan (lag in onvolkomen stuit laatste deel van de zwangerschap en is ook zo ter wereld gekomen)

10. laslo

laslo Lid

Jan 21, 2009
    18
    0
    0
    ik voelde mijn dochter ook bij mijn ribben (volkomen stuit) en af en toe richting onder trappen.

11. Megan82

Megan82 Actief lid

Jun 30, 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel de kleine uk onderin, bovenin in mijn buik bij mn ribben en aan beide zijkanten. De vk vertelde me dat een kindje tot 36 weken zo wie zo nog alle kanten op kan draaien. Vorige week nog een echo gehad, het ene moment lag die kleine met voetjes langs gezicht en het andere moment met de voetjes naar beneden.

je kan het dus overal voelen als het in stuit ligt.

12. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Mijn dochter hield van headbangen tegen mn maag. Ik voelde haar ook echt vooral bovenin!

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hier nog een onvolkomen stuitliggertje dus ook bovenin en aan de zijkanten...

14. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

die van ons licht in stuit nog en voel de vornamelijk onder trappen ze licht met dr hoofdje links bij me ribben! dat is echt niet fijn haha

15. misa

misa Niet meer actief

Voeten kunnen naar voren, zij of naar boven liggen..! Kan allemaal! Maar het kan ook dat je het hoofdje voelt als ie zich afzet.
    En wie weet issi alweer gedraaid!

16. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    Ik voelde praktisch alleen beweging onderin, zo voelde ik op het laatst veel druk op mijn blaas en steken onderin. Onze kleine man lag in een volkomen stuit. Ik voelde af en toe wel zijn hoofdje schuiven.

Share This Page