Afgelopen dinsdag bij mijn controle, vertelde de verloskundige dat mijn kindje in een stuit is gedraaid. Maar ik voel juist veel beweging boven in mijn buik, en aan de zijkant. Ik zou dan toch juist beneden meer trapjes moeten voelen? (ik hoop eigenlijk dat ze het mis had...).
Ligt er aan hoe het in stuit ligt. De beentjes kunnen ook omhoog steken dan heb je hoofd en voeten bovenin.
voetjes kunnen ook naast het hoofdje liggen, dus waar je de baby voelt zegt niets. mijne ligt ook met zn billetjes beneden, getrap voel ik alleen rechts omdat ruggetje links ligt, maar zowel boven als beneden.. spannend, hoop voor je dat ie nog draait!
Mijn meisje ligt wel goed maar ik voel ook alleen maar getrappel onderin, ze ligt al tijden nu met haar beentjes voor haar gezichtje (was ook heel leuk met de pretecho...not!) dus vandaar... Zegt dus niks!
onze baby ligt ook in stuit. Zijn hoofdje ligt naar boven, zijn billen beneden, maar zijn benen weer omhoog. Hierdoor voel ik hem boven in mijn buik/rechterzij schoppen.
ik voelde mijn zoon vooral wanneer hij zijn hoofd bewoog, bij mijn ribben rechtsbovenaan (lag in onvolkomen stuit laatste deel van de zwangerschap en is ook zo ter wereld gekomen)
Ik voel de kleine uk onderin, bovenin in mijn buik bij mn ribben en aan beide zijkanten. De vk vertelde me dat een kindje tot 36 weken zo wie zo nog alle kanten op kan draaien. Vorige week nog een echo gehad, het ene moment lag die kleine met voetjes langs gezicht en het andere moment met de voetjes naar beneden. je kan het dus overal voelen als het in stuit ligt.
die van ons licht in stuit nog en voel de vornamelijk onder trappen ze licht met dr hoofdje links bij me ribben! dat is echt niet fijn haha
Voeten kunnen naar voren, zij of naar boven liggen..! Kan allemaal! Maar het kan ook dat je het hoofdje voelt als ie zich afzet. En wie weet issi alweer gedraaid!
Ik voelde praktisch alleen beweging onderin, zo voelde ik op het laatst veel druk op mijn blaas en steken onderin. Onze kleine man lag in een volkomen stuit. Ik voelde af en toe wel zijn hoofdje schuiven.