Hoi meiden, Ik ben weer opnieuw op dit forum terecht gekomen, 3,5 jaar geleden is mijn dochtertje geboren en daarvoor had ik hier ook al een profiel. Nu dus bezig voor een 2e kindje en ik herken me deze ronde in dit topic, ik zal het even uit de doeken doen : 1 september vorig jaar mijn laatste pil geslikt en toen na 43 dagen eerste ongi,toen ineens na 27 dagen, toen weer na 43 dagen dat was dus 20 december. Nu had ik deze ronde voor het eerst een ovulatietest gedaan digitaal van clearblue en die was positief op dag 17, daaromheen goed geklust en ik wist dus ook niet echt wanneer mijn NOD zou zijn. gisteren op dag 28 ineens een soort van ongi te bekennen! ik was helemaal van slag! maar goed bruinig, wel beetje rood gehad gistermiddag maar daarna alleen minimaal bruinverlies, wordt er ook zo onzeker van! Gekkigheid allemaal, ik durf niet te testen bang voor teleurstelling maar ja dit is wel heel gek inderdaad, voelt ook anders aan dan "normale' ongi's zeg maar....twijfel alom dus hier. maar ja ga voor de zekerheid voor mezelf maar uit van een nieuwe ronde, wou het even met jullie delen en melden dat ik het helemaal begrijp hoe iedereen zich iedere maand weer voelt, ook ik doe mee dus
Meiden, Er is nog hoop! Ik heb net een positieve zwangerschapstest gedaan!!!hoera! Afgelopen maandag dus totaal onverwacht een soort van ongesteldheid gehad, maar dat duurde maar een paar uurtjes, dagen erna heel weining bruin verlies gehad. Afgelopen woensdag een negatieve test, echt totaal geen streep te bekennen, en nu net een streep!!! Dus was toch geen ongesteldheid, had ook al de hele week het gevoel dat er iets niet klopte, onwijs pijn aan de buitenkanten van mijn borsten, hele gevoelige/pijnlijke tepels. Onrust en toch vandaag die testdrang omdat er voor mijn gevoel toch iets niet klopte. Vanacht een droom gehad waarin iemand tegen me zei; je bent gewoon zwanger. heel bizar dus allemaal en nog onwerkelijk maar we zijn zwanger in ronde 4 al, op voor ons tweede kindje