Hallo, Is er misschien iemand die lid is van de consumentenbond en mij zijn lidmaatschapsnummer wil lenen? Ik wil nl. de consumentenbond test van autostoeltjes bekijken maar dat kan alleen als je lid bent.
ik denk niet dat er iemand is die zomaar haar lidmaatschapsnummer doorgeeft, ik doe het niet in ieder geval, succes
Ik ben ook lid, maar sorry, geef het nummer ook niet door. De stoeltjes test kun je via. www.kinderstoeltje.nl, wel gewoon bekijken
Aan alleen een lidmaatschapnummer heb je niet genoeg. Je moet online-lid zijn. Ik ben wel lid, maar kan geen testen online bekijken omdat ik geen zin heb om (naar mijn idee) dubbel te betalen voor een dienst. Zoek je een 1+ stoel, dan zou ik de Kiddy aanraden, goedkoop, licht en als beste getest door de ANWB en de Consumentenbond in zowel 2007 als in 2008.
Hoi, Ik kan het wel maar ik ga niet mijn lidmaatschapnummer geven.. Ik heb hier ook naar gezocht en toen kwam de Romer king plus er goed uit, vooral zij aanrijding.. Deze stoel hebben we dan ook gekozen omdat de bevestiging ook super makkelijk is. ( heb een auto met korte gordel) deze stoel heeft ook een zelfaanspanner.. En nee ik heb geen aandelen suc6