Stille geboorte voor zoon Travolta - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] VREEMD! 10 dagen wordt er niet gesproken tegen hun kindje Wens haar veel succes met dr stille bevalling.
vaag, kan me best voorstellen dat ze in stilte willen bevallen. Alleen 10 dagen niet tegen de kleine praten vind ik wel heel vreemd
bah wat vreselijk !! een hele week niet tegen de baby praten?? een baby wordt juist rustig van de stem van de moeder.. de stem die hij 9 maanden lang heeft gehoord.. bah wordt hier echt niet goed van.. stelletje gekken !!
Hmmmm, ik vind het heel raar overkomen iig. Nog nooit van gehoord ook. Maar goed, als zij het zo willen.......
scientology kerk 8) zijn vage personen. hebben wel meer van die vage rituelen. heb ik wel eens een documentaire over gezien.
Nou ja! Arm arm kind! Word eerst met veel geweld op de wereld gezet .. en hoort vervolgens mama niet meer! Vage scientology freaks!!:x
Wat Nou ja zeg, das ook wat. Arm kindje.... Die zal er niks van snappen denk ik. Eerst 9 maanden stemmen en geluiden om zich heen, en dan word het geboren en wil het zijn ouders gaan herkennen blijven ze stil...
Belachelijk zeg hoe kun je nou stil bevallen en niks tegen je baby zeggen. Die Travolta is net zo'n aparte als die Tom Cruise is (ook lid van die kerk) toen hun dochtertje werd geboren moest ze ook in stilte bevallen.
Dat scheelt, die van mij ook niet. Ergens kan ik me er wel in vinden, zo weinig mogelijk prikkels voor het kindje, maar dan zou ik het wel 24/7 bij me dragen.
hmmm wanneer gaat zo'n stilte in? mag je tijdens de weeen nog wel ff een oerkreet geven en tijdens de bevalling je man nog ff lekker verrot schelden .... zo niet dan is het niets voor mij ** belachelijk iets **
Ik heb het net even nagezocht, maar het is helemaal niet zo letterlijk. het doel is dat het kid tijdens de geboorte en de eerste 7 dagen aan zo min mogelijk prikkels wordt gesteld. Dus geen geschreeuw en geroep tijdens de bevalling, geen pijnelijke prikels na de geboorte en zoveel mogelijk stilte de eerste 7 dagen. De ouders mogen wel gewoon spreken tegen de baby daar gaat het totaal niet om. Als ik het zo lees kan ik er me best in vinden eigenlijk...