hallo allemaal, ik had een vraag ben nu 5 weken zwanger maar heb al echt een bolling in mijn buik. dit buikje had ik bij mijn eerste zwangerschap pas met 13 weken.. en had gisteren 3x over hartkloppingen wat kan dit wezn? wie heeft hier ervaring mee ben benieuwd en zouden jullie de verloskundige bellen omdat ik al een aardig buikje heb en laat heb van hartkloppingen? liefs michelle
het is heel normaal om bij een tweede zwangerschap al eerder een buikje te hebben, de hartkloppingen heb ik ook, ook dat schijnt normaal te zijn tijdens de zwangerschap. maar als je het niet vertrouwd kan je altijd even bellen hoor, wie weet willen ze wel even telefonisch wat uitleggen, heb je al een afspraak staan?
oh oke bedankt ja vindt het zo raar om nu al meteen te bellen ben net 5 weken.. en ja heb afspraak op 23 maart over 2 weken.. en over 3 weken een echo!
Ik heb ook last van hartkloppingen zou zeggen maak je je erg druk ga dan even naar je huisarts. Ik heb het ook meerdere keren op een dag vooral als ik wat drukker ben. Ben overgens bijna 9 weken en heb het al 2 weken
Hartkloppingen had ik ook heel erg, zelfs al voor ik wist zwanger te zijn. Je hart moet nu ook een stukje harder werken, dus daar moetie vast even aan wennen. Maar als je het niet vertrouwt, dan zou ik morgen toch maar even bellen. Er zijn wel medicijnen voor, die je mag in de zwangerschap. Ik heb ze ook gehad: labetalol heten ze.