op 1 cijfertje na mis ik net de 250,000 euro.. shit man, ik had een 6 ervoor en het was een 5! Dan baal je. had 2 halve loten, op beide 10 euro, dus 10 euro gewonnen.
Bijna 260.. die zijn gevallen op 406 en 906 en wij hebben natuurlijk weer 706 haha.. maargoed we hebben 15 euro!
Hehe ik dacht dat ik ook 260 had maar mijn lot nummers stonden op de computer en ik wist niet precies wat de laatste 3 waren, hij was volgens mij op 543 ofzo gevallen ? En ik had 943 (of was het nou omgekeerd ? nou ja ik weet het niet meer ) Maar in ieder geval wij hebben met 2 loten in totaal 20 euro gewonnen (ieder lot 10 euro ) nou het begin is er (alleen jammer dat ik daar 40 euro voor heb ingeleverd )
Had mijn lot als kerstcadeautje van mijn schoonouders gekregen... 10euro gewonnen jeeej, dus geen verlies!
Eerste jaar dat ik geen lot gekocht had, dus eigenlijk een soort van winst Kocht normaal elk jaar 1 lot!
Hier 7.50 was een gekrtegen half lot, op ons eigen hele lot niks/noppes/nada helaas. Maar ook hier valt vanavond de postcodeloterij hoor haha
3 loten... op de 2 hele niets.. op de halve een 10tje Dus wij 5 & mijn broer 5... Hè, pff... nou ja dan print ik mijn ontslagbrief maar niet uit..