Degene die dat graag willen doen ,kan er iemand me dan even een pbtje sturen.Zit met iets en ook al leg ik zelf kaarten het is leuk om een ander ook zijn visie te weten... liefs !
het zou (kunnen) dat ik het geweest ben ik heb een aantal dames hier op zp geholpen maar ook ik doe het even niet online of er moet een ´noodgeval´ tussen komen.. nu spaar ik mijn energie voor het dametje in mijn buik. overigens moet ik toegeven dat ik geen foto´s gebruik maar gewoon enorm op mezelf vertrouw. sorien
Begrijp dat heel goed hoor dat iedereen persoonlijk zijn reden heeft. Als ik het niet kan doen doe ik het ook niet enkel als ik me er toe in staat voel. Maar voor jezelf is het soms nogal moeilijk ,daarin ben ik meer terughoudender Ik hoor het wel en als ik iemand een wederdienst kan doen pm me maar!
Ik wil ook graag een foto reading van een overleden persoon. Als iemand dat voor mij wil doen wil je dan een pb sturen? Ook via fb heb ik het aangevraagd Bedankt!
hallo, Ik vervuil deze topic maar even ik zoek ook iemand die eens wil kijken naar mijn zoontje. Wie zou ik een foto mogen doorsturen? Ik zoek een oplossing voor mijn zoontje. Maar tot op heden nog niet gevonden. Wie zou het willen? We willen hem graag helpen, maar weten ook niet hoe. gr brenda
ik heb altijd het lezen gebruikt op een manege die ik beheerde toen die tijd en echt met inrijden van een praat helpt dit heel goed kan ik je zeggen ik kijk naar de foto en vertel wat ik zie vind het erg leuk om te doen
Ik loop al een tijd met fysieke klachten, maar op 2 bloeduitslagen na is er niets bijzonders gevonden. Ze denken nu dat ik het me wel zal inbeelden. Is er iemand die hier iets mee kan of over kan zeggen op basis van een foto oid?
nog maar een keer, )) wil iemand eens kijken naar mijn zoon? we willen hem supergraag helpen, we zijn echt overal al geweest, ik hoop dat iemand ons wil proberen ons te helpen.