iemand de goude tip? (mierenplaag)

Discussion in 'De lounge' started by DeBJjJ, Jul 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

May 13, 2012
    1,050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Onderwerp zegt het al , het begon in de tuin daar gooide we kokend heet water overheen , alleen nu hebben ze binnen gevonden , ik moet nu 3 keer per dag stofzuigen en dweilen en alles van de grond af trekken zodat ik de *nep* kriebels niet heb dat ze over me heen lopen , ik word gillend gek!

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi hoi

Vies hè ik kwam eens beneden en had ren hele zwarte aanrecht van die beesten blegh
    Mijn man strooit mieren poeder onder de drempel van de deur wij kopen het altijd bij de action.. En kijken waar de mieren vandaan komen ..
    Wij zetten ieder jaar op voorbehoud mieren likdoosjes waar de mieren ook lopen ..
    Succes

3. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Schoteltje limonade neerzetten zitten ze tenminste op 1 plek en daarna vermoorden of lekker laten zitten.

4. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

Nov 15, 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    buiten gooi ik er zeeppoeddr overheen. dan zijn ze snel dood. en ze nemen het mee het nest in waardoor de rest ook dood gaat

5. minon

minon Niet meer actief

Ongediertebestrijding bellen. Hbben wij ook gedaan. Kostte 20 euo voor een ampul. Deed ie een druppel op elk nest wat ie vond geen last meer gehad. Jonge mieren werden er ook mee gedood. Daarna binnen je mieren weghalen en klaar ben je.

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Bakpoeder strooien

7. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    Herinner me dat kennissen vroeger stuivers bij deuren legden, hielp ook.. Maar dat was gulden tijd, of huidige stuivers werken... Weet ik niet, heb er nooit last van

8. life

life Niet meer actief

Je hebt gewoon mierenlokdoosjes voor binnen. Wij hadden ze ook op de aanrecht en waren binnen dag verdwenen.
    Voor buiten moet je strooien die strooi je in hun loop pad. Deze pallets nemen ze mee naar hun nest waarbij je dus het hele nest pakt.
    Suc6

9. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    Dan weet je zeker dat je een plaag hebt.

Hier hebben wij er ook een beetje last van, best vervelend, want je wilt met dit weer niet alle deuren dichthouden. Zoonlief laat zijn rietjesbeker met limonade nog wel eens her en der slingeren ;), gelukkig zijn het niet heel veel mieren (effe afkloppen) en hebben we het nog onder controle. Gisteren onder de drempel van de tuindeur mierenpoeder gestrooid en ik ben er daarna geen meer tegengekomen.

10. varis

varis Actief lid

Mar 24, 2013
    276
    1
    0
    Nederland
    Loxiran mierenbuffet heet het.
    Ik had ook echt een plaag pff en werd er ook gek van.
    Een paar druppeltjes in een bijgeleverd doosje en weg zijn ze. Geen mier meer gezien.
    Bij de gamma vandaan.

11. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,228
    0
    36
    Ik heb binnen mieren lokdoosjes gezet.
    En buiten (3 nesten) een fles ammoniak leeggegoten over de nesten.

Nu 2 maanden terug en heb geen mier meer gezien !

12. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

Feb 24, 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Gist me iets zoets vermengen. Nemen ze mee in hun nest. Gist gaat gisten.... BOEM !!!

Share This Page