Wij krijgen voor de eerste keer kb. Dus ik zit al de hele dag mijn rekening te checken maar zie maar niks bijgeschreven worden. Dacht ffe dat het rekeningnummer fout was doorgegeven. Heeft mijn vriend onze gezamelijke rekening doorgegeven waar het dus allang op stond Een deel gaat naar haar spaarrekening. De rest gaat op de hoop. Als ik iets leuks ziet koop ik het toch wel.
Alle achterstanden en schulden zijn weggewerkt. We staan nu idd op nul. Alleen daar ben ik al heel blij mee. Een heel lief berichtje, dank je wel.
Dat het nog goed ging spaarde ik voor onze zoon standaard elke maand een bedrag en vaak wat extra. En van de kbs kocht ik grotere dingen zoals een autostoel, kleding ed. Wat overbleef ging op de spaarrekening van onze zoon. Afgelopen jaar hebben we echt een rotjaar gehad, was vreselijk. Dus toen hebben we het gebruikt voor rekeningen. Gelukkig staan we weer op 0 en vanaf volgende maand zullen we er gelukkig ook weer warmpjes bij zitten dus dan zal het gespaard gaan worden of voor kleding ed.
Hahahaha oeps. Inderdaad vandaag... + 657 svb - 656 woningbouw Normaal heb ik nooit dat het tegelijk eraf gaat dus ik heb hier nooit aan gedacht.
hier ook binnen gekocht: - nieuwe schoenen voor beide meiden - nieuwe kleding voor beide - verjaardagskado jongste overige gaat naar spaarrekening van de meiden
Bij de eerste moet je je toch aanmelden bij de svb? Dat was in 2008 nog wel zo in ieder geval . Bij de jongste niets hoeven doen omdat we al bekend waren.
Hier gaat het op de grote hoop. Maar de kinderen krijgen gewoon genoeg kleding als het nodig is en soms nog extra en we sparen ook voor ze. Dus als je het zo bekijkt gaat het indirect wel naar hun
We waren van plan de slaapkamer van zoonlief aan te pakken met de kinderbijslag ( Commode weg, nieuwe kasten, ikea plunderen ) maar we hebben al weken een verbouwing die zo lang duurt dat ik het geld nu investeer ik een klusjesman... Komt qua timing wel goed uit! Kids krijgen doorgaans toch hun kleding en schoenen wel op tijd.
Was vanmiddag binnen. Meteen overgeboekt naar de spaarrekeningen v onze zoontjes. Sparen de kinderbijslag voor later voor hun studie
Altijd fijn dit topic Was het alweer vergeten. Maar goed, het is hier altijd '' Heey kinderbijslag ...... Daaaag Kinderbijslag '' Komt hier gewoon op de grote hoop en we betalen er de rekeningen mee.