Iemand DE tip tegen doorlekker luier?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gummiebeertje, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Volgens mij heb ik nu maat 5 van de luiers voor 's nachts...die is wel ruim, maar zorg ervoor dat deze bij de beentjes goed zit, en niet te hoog. Tot nu toe gaat het goed!

Gerlinde, dat van dat broekje vind ik ook een supergoeie tip! Kom net bij de Hema vandaan haha, dus als ik je berichtje eerder had gelezen, had ik hem al thuis.
    Zal deze van de week even ophalen voor de zekerheid.

Ps, de grotere luier gebruik ik alleen voor de nacht hoor.
    Ze zijn eigenlijk aan de ruime kant :D
    En pampers moet ik niets van weten, 1 en al ellende mee, evenals die van de c1000.

Die van Aldi bevallen me het beste tot nu toe ;)

Maar merk wel, dat er veel mensen zijn met dit probleem, begon al aan mezelf te twijfelen :D

2. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Luier achterstevoren is hier helaas geen suc6 bij onze buikslaper, werd het alleen maar erger mee..
    Gebruik trouwens geen Pampers meer maar gewoon c1000, net zo goed en de helft goedkoper.
    Dat broekje vind ik briljant, ga het maandag meteen halen!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik denk dat ik de oplossing gevonden heb hoor :D

Wij hebben nu een paar nachten onze dochter een trainingsbroekje van de Hema aangedaan omdat ze ook nog diaree had en helemaal schoon en droog :D
    Geen bed verschonen, geen schone slaapzak, geen schone romper en geen schone piama :D

4. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik weet niet waar je woont maar ik heb sinds 3 weken babydream luiers maar die zijn alleen verkrijgbaar in duitsland, ik heb alle luiers geprobeerd en bij allemaal was ze s`nachts nat nu met deze luiers geen 1 keer altijd droge kleren. wat ook nog een voordeel is ze zijnn maar 5,- per pak.

5. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Meestal inderdaad grotere maat luier.

6. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Bij Quincy kwam de plas er 's nachts aan de bovenkant steeds uit, dus niet aan de zijkanten. Ze is iets meer dan 7 kilo en heeft overdag maat 3 van pampers, 's nachts nu maat 4. Vanaf dat ik dit heb gedaan lekt ze niet meer door

7. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    denk dat voor de buikslapers de kruidvat luiers achterstevoren goed werkt,aan de achterkant zit namelijk elastiek,sluit heel mooi aan,helemaal langs het lichaam.

Deel Deze Pagina