Wie heeft er 1 en gebruikt deze ook? Zo ja welke? wat voor ingredienten gebruik je? is het lekker? is het voordeliger? (ik zou er zelf graag 1tje aan willen schaffen)
Ja, ik heb er 1. Maar gebruik die alleen om het deeg te kneden. Ik bak het brood in de oven. Is veel lekkerder en het blijft langer vers. Bij mij zo'n 3 dagen. En uit de machine vind ik het de volgende dag niet meer lekker. Ik haal bloem en volkoren meel uit de supermarkt en meng het zelf. En doe er van zonnatura een schep vezels doorheen.
Mijn zus heeft er 1tje, ik vind het brood eruit heerlijk. Ze mixte alles zelf, dus kocht geen broodmix weet alleen het recept niet. Ze gebruikt hem nu alleen nooit meer haha, in het begin wel vaak. Ondanks dat het echt geen moeite is, je hoeft het alleen te mixen en het apparaat doet de rest.
wij gebruiken hem met de mixen van lidl (doen er wel iets minder water bij als op de verpakking staat). goedkoper is het denk ik niet.
ik heb er 1 en gebruik hem 1 a 2 keer in de week! vind het heerlijk ruiken en het brood is ook lekker... ik gebruik mixen van souzy (bij boerenbond kun je die oa kopen) of van koopmans. heb ook nog de mixen van de lidl liggen maar die nog niet gebruikt...