iemand de verwarming al aan gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door anica, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Wij hebben van de week de verwarming even aangehad om de klammigheid die de regen meebracht uit huis te jagen. Dat is gelukt en nu is het veel aangenamer in huis. Op deze manier blijft de verwarming bij ons voorlopig weer uit ;)

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier de verwarming nog niet aan..en gaat nog lang niet aan. Ik vind het onzin om zo veel te stoken en probeer het dan ook zo lang mogelijk uit te stellen. Wij stoken sowieso maar tot 19 graden, ook in de winter..vinden we warm genoeg. Denk alleen dat als de kleine er is toch wat warmer moeten zetten;)

3. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Heb hem gister aangezet. Was toch nog 19 graden, maar voelde veel kouder. Op 20 gezet en dat ene graadje warmer maakte zo'n verschil :eek:!! Heerlijk!!

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ghehe... Onze thermostaat is kapot dus onze verwarming gaat af en toe zomaar aan. Heeft ook van de zomer ineens een dag staan loeien terwijl het buiten bloedheet was.

Heb wel gisteren voor het eerst weer thee gezet, voor mij altijd een teken dat het herfst/winter is :p

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja hoor.
    als ik het koud heb gaat ie aan!
    al is het juli!(nou zal dat alleen niet zo snel voorkomen)
    nu hebben wij het de hele zomer het rond de 28 graden hier in huis gehad en als het dan zakt naar 19 is het echt koud hoor!

6. tulip

tulip Niet meer actief

Ik kijk ook niet op de kalender hoor, al is het half juli. Ik leid geen kou. Ik red het nu nog met een trui aan en 's svonds onder een dekentje. Maar wordt het kouder, dan toch een zetje. De temperatuur geeft hier 21 aan, maar het voelt toch zeker niet zo lekker. Ik merk wel dat het vochtig is, ws komt het daar door.

Deel Deze Pagina