staan er nog meer baby's in hun bedje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door februari2012, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. februari2012

februari2012 Bekend lid

31 okt 2012
    689
    394
    63
    Mijn zoontje van bijna 9 maanden kan zich inmiddels optrekken tot staan. En dat is gelijk zijn nieuwe hobby geworden:)! Hij gaat zelfs in zijn bedje staan, ook al is hij doodmoe. Het is dan helemaal stil op zijn kamertje en als ik dan na een poosje ga kijken of tie lekker slaapt, staat hij gewoon over de rand van zijn bed te koekeloeren...;). Een big smile erbij: mama, dit is toch veel leuker dan liggen...
    Ik kan er wel om lachen, maar ik vroeg me af of meer kinderen dit doen: een hele poos staan in bed terwijl ze eigenlijk moeten slapen.
    Wat is de wereld toch mooi om te ontdekken, haha!

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ze ging hier vanzelf liggen slapen.
    Heb er verder ook niks mee gedaan, tenzij ze begon te huilen. Dan ging ik heen, stopte haar weer lekker in, dikke kus, muziekje weer aan, speentje en dan ging ze uiteindelijk wel slapen.

Hier ging ze uit t raam kijken, haar bed staat er namelijk naast.
    Nu gaat ze als ze wakker is naar buiten kijken, vindt ze leuk..

3. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Haha! Heel herkenbaar. Vooral die lach!
    Hier valt hij na een tijdje inslaap. Maar hij kan zich zelf ook naar beneden krijgen. Ik weetn iet of jou zoontje dat ook lukt.

Wat we in het begin wel eens deden was er naast gaan zitten. En steeds neerleggen als hij wou gaan staan. Daardoor viel hij sneller in slaap. Na een paar dagen staan was hij namelijk oververmoeid, dus slaap was hard nodig.

Leuk blijft het wel vind ik! Het staan en ontdekken

4. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.109
    2.597
    113
    Limburg
    Hier ook, maar dan na zijn slaapje. Als hij al een hele poos in bed ligt ga ik wel eens bij hem kijken, ook al is hij stil. En heel af en toe staat hij dus gewoon in zijn bedje een beetje rond te kijken. En dan inderdaad de big smile als hij me ziet haha

5. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

mijn meisje van net 11 mnd oud loopt heen en weer in bed en springt op haar matras,ze deed dit al met 8,5 mnd oud omdat ze al los kon lopen,nu loopt ze inmiddels al dik 2 mnd en is in bed echt een doerak en klimt uit haar bedje :( de bed staat op laagste stand maar ze is erg lang dus gooit zo de beentjes er overheen. Niet leuk.

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier idd ook, ze kan inmiddels zelf naar beneden als ze heel moe is en dan gaat ze lekker liggen en slapen. Heeft wel zeker een maand geduurd overigens, dus ik heb haar vaaaak neer moeten leggen :D

7. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hier doet ze het alleen als ze wakker is na haar slaapjes.
    Verder gen probleem mee. haar bedje staat laag. Dus ze kan er niet uitvallen ofzo.

8. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, heel vaak! :)
    Ze gaat zelf ook weer liggen gelukkig.

9. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ja hoor met een maand of 8 deed ze dat. inmiddels klimt kleine meid uit t bedje :( ze gaan vanzelf slapen al duurt dat soms heeeel lang

10. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ja vind ze erg mooi. Wel na dr slaapjes, staat ze met een big smile te wachten totdat ik dr oppak :D

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ik vind t voor ná der slaapjes wel makkelijk haha bespaar ik me rug een beetje :)

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook staan in haar bedje. Maar ook alleen maar na het slapen. Meestal tref ik haar nog gewoon op haar rug/ zij liggend aan, tuttend met een doekje. (en regelmatig kletsend tegen haar knuffels)

Deel Deze Pagina