wie heeft slofjes besteld bij superslofjes.nl ???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door giebel, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.578
    636
    113
    Hoi, mijn dochter krijgt alles wat wij aan haar voeten stoppen, binnen 5 seconden uit. Ik kocht voor 8 euro (!) speciale elastieken dingen voor over de sokken, maar die helpen ook niets...

Ik kreeg als tip om slofjes te bestellen op superslofjes.nl.

Graag hoor ik hier of er iemand is die deze besteld heeft, en hoe die bevallen. Krijgen zeer actieve baby's deze écht niet uit...?

2. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Hier ook zo'n enthousiast blote-voeten-kereltje... :D Heb Oxxy sloffen besteld bij baby-slofje.nl en inmiddels heeft hij ze n maandje of 2 aan (de meeste dagen) en ze zijn pas 1 (!!!!):cool: keer van zn voeten gekomen... Terwijl hij zo nu en dan toch aardig zn best zit te doen... :D

En die elastieke dingetjes hielden zn sokken wel op zn plek, maar knelden gelijk zo stevig dat zn voeten alsnog vreselijk koud werden... ;)

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

hier was oxxyslofjes de optie!

4. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Ik! En ben heel erg tevreden! Voor 15 euro slofjs met bontje gekocht.hij houd lekkere warme voetjes erin.en ze gaan nu al bijna 3 maanden mee.maat klopt ook wel.al hebben ze wel maar en paar baby maten.aanrader dus.bezorgen was ook snel!

Ze zien niet heel strak om de voeten.mijn kereltje doet nog niet echt zn best om ze uit te krijgen en blijven daardoor goed zien.ze hebben ook laarsjes die zijn iets hoger.misschien is dat en optie?

Deel Deze Pagina