Normaal liggen 's ochtends om 8 uur de folders van de week in de bus, nu heb ik ze nog steeds niet ontvangen en vooral de kerstfolders vind ik erg leuk om door te neuzen! Maar tot wanneer mogen ze bezorgen? En waar kun je vinden wie in de buurt bezorgd?
Wij krijgen ze heel vaak pas dinsdags 's avonds. Wat ik zelf erg laat vind, want vaak gaan aanbiedingen op dinsdag in. Deze week hadden we ze gisteravond. Geen idee voor wanneer je ze zou moeten hebben.
Ik mocht vroeger altijd tot dinsdags.. je kan toch ook via internet kijken.. Blokker kruidvat etc etc
Hier liggen ze normaal zondag avond (uiterlijk maandag) de folders in de bus.... Nu is de mat nog akelig kaal....
Hier hebben we ze ook nog niet... Maar als ik kijk naar t weer zullen wij ze wel weer morgen krijgenn gebeurt hier zo vaak. Ik heb daarom ook maar aangemeld op etos en kruidvat nieuwsbrief zodat ik in ieder geval de. Baby aanbiedingen al weet en maandag daar heen kan..
hier zeggen ze dat de bezorging dinsdag en woensdag is, maar jullie krijgen ze tenminsten hier al sinds september geen folder gezien, en ik maar klagen en dan krijg je een brief dat je de folders ook online kunt bekijken , vorige week maar weer gebeld ipv online klacht indienen wat denk je zeggen ze ja de bezorger stopt week 51 dus zou voor die tijd maar geen folders verwachten, goed bedrijf :x
Hier ook vaak pas dinsdagavond of woensdag overdag. Ben je voor de meeste echt leuk dingen die in de aanbieding waren, of op=op-dingen wel te laat Zit nu iedere zondagavond op internet te kijken naar alle folders en woensdag kunnen ze zo bij het oud papier
hier de laatste keren al op zondagavond. Nu ook nog steeds niks.. vind het altijd zo leuk om de folders door te bladeren. Hopelijk komen ze vandaag nog!
Kruidvat en etos kijk ik op zondag altijd online voor de babyspullen maar verder niet... Online is toch altijd anders!
Na een beetje googlen ben ik er achter dat het om netwerk vsp gaat. Ze mogen op maandag en dinsdag bezorgen dus is het er vandaag niet dien ik gewoon een klacht in! Want rond nieuwjaar verwachten ze ook altijd wat te krijgen dus mag de bezorger ook gewoon fatsoenlijk zn werk doen vind ik!
Hier komen ze op maandag of dinsdag altijd, soms heeeeeeel vroeg wanneer we nog slapen! en momenteel hebben we een dik pakket folders dus dat knalt dan goed neer in de gang Ik mag ze ook altijd even graag bekijken
Ik heb het behoorlijk luxe. Ik krijg op vrijdag de reclame voor de nieuwe week. ik zit op vrijdagavond met een lekkere kop thee de nieuwe reclame te bekijken. gewoon een klacht indienen vind ik de reclame hoort er op maandag gewoon te zijn. en uiterlijk dinsdagmorgen maar niet later
Hier al meerdere keren problemen gehad met de bezorging van de kruidvat/trekpleister enz. Ik heb altijd gebeld dan niet naar de lijn waar je je postcode in moest toetsen. Had dan het idee dat ze er niks mee deden. Ik belde eerst als ik een paar weken niet had gehad maar als het nu weer gebeurd al na 2 week. Idd ze krijgen ervoor betaald dan moeten ze ook bezorgen. Gaat nu weer goed (afkloppen) maar hebben hier al zoveel verschillende bezorgers gehad en daarvan waren er ook veel die niet bezorgden en dan opeens weer wel. Heel irritant. Zou een klacht indienen hoor, dat je ze online kan bekijken is leuk en aardig maar waarom bestaan er dan gewone folders? Ik bekijk ze ook veel liever zelf als online. Het kost de winkels trouwens ook veel geld om folders te versrpeiden. Dus dan moeten ze wel verspreid worden natuurlijk.
Wij hebben ook de folders nog niet ontvangen ik vind het altijd leuk om de folders door te spitten. Ze zijn hier meestal laat met folders vaak pas dinsdag of woensdag terwijl ik ze het liefste zondags al krijg. Een tijd terug kregen wij de folders de ene week wel de andere week niet. Echt heel irritant. Ik heb toen eerst contact gehad met de verspreider, maar dit hielp niet. Ik ben toen gaan bellen met de klantenservices van de Hema, AH, Blokker en Praxis en gezegd dat ik al weken de folders niet meer kreeg en dat ik het zo jammer vond, omdat ik hun folders zo leuk vind en daarna was het probleem van de 'niet-bezorging' opgelost. Nu nog zorgen dat ze eerder op de mat vallen.
hier kwam de bezorgster ze net brengen incl kerstwensen. Helaas had ik helemaal geen kleingeld meer in huis.