Ik heb hier wel eens gelezen dat crest white strips goed werken.. Ik heb vorig jaar me tanden gebleekt en de kleur is ietsje terug gelopen waardoor ik nu een klein beetje een gele waas over me tanden heb. Daarom wil ik deze strips ook eens uitproberen.. Waar bestelden jullie ze?
Die zijn de echt de allerbeste! Wel in combinatie met de crest tandpasta. Ik heb een tijdje in Amerika gezeten dus kocht ze daar. Ik heb geen idee waar je ze hier kan bestellen.
Ze werken erg goed maar het is ook wel een van de slechste die ik ooit gebruikt heb. Na 1 week al erg gevoelige tanden en last van me tandvlees. Dacht eerst dat ik allergisch bleek maar op internet las ik dat het erg vaak voor kwam.... Maar het werkte zo goed dus bleef eigenwijs. Sinsdien voor het eerst een gaatje(had altijd best een sterk gebit), en nu bijna een jaar later nog steeds best gevoelig maar wel al minder...... Het werkt goed maar ik heb er best spijt van.... Het is wel bij elk gebit anders natuurlijk
Ik lees even mee. Heb enorm gele tanden helaas. Maar ook een ontzettend gevoelig gebit, dus wil even kijken wat de ervaringen zijn
wanneer je gevoelige tanden hebt zou ik ze niet bleken. Op de whitening tandpasta staat ook korte tijd gebruiken. Ze halen langzaam het glazuurlaagje af waardoor gevoelige tanden ontstaan. Zou eerder raad vragen bij de tandarts.
Heb ik ook niet, ik heb ze echt een tijd gebruikt maar nergens last van gehad en normaal echt extreem gevoelige tanden.
ik gebruik ze om mn tanden op te frissen als ze idd weer wat minder wit worden. (heb ze ook professioneel laten bleken) en daar werken ze wel voor, maar mn beste vriendin heeft alleen maar de crest strips gebruikt en dat heeft haar tanden toch niet echt suuuperveel witter gemaakt.. misschien net 1 tint lichter.
Ik heb ze ook professioneel laten bleken bij de tandarts maar ze hebben nu inderdaad een opfrisser nodig! Waar heb jij ze besteld?
Ik heb ze ook eens gebruikt samen met manlief. Wij zijn er allebei super tevreden over. Ook hadden wij geen last van gevoelige tanden ofzo. Beide een oaar tinten lichtere tanden gekregen (maar onze tanden waren niet overdreven geel).
Wazige foto, heb hem van Facebook gehaald en meerdere keren verkleind. Dit waren mijn tanden na de strips.
Wij bestelden in die tyd via Deze webwinkel is gesloten. Maar ik zie dat die webwinkel helaas gesloten is. Een hele kuur van normale sterkte (Advanced Vivid) kostte 29,95euro.
20, maar ik doe het telkens een paar dagen tot mn tanden weer zo zijn als ik ze wil en dus doe ik superlang met 1 doosje