Een goede fotocamera?

Discussie in 'De lounge' gestart door 078mama, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Wie o wie weet er een hele goede camera voor prive gebruik? Ik denk zelf aan een spiegelreflex maar dan geef ik spreekwoordelijk mijn bek maar een douw! Ik heb er namelijk geen verstand van :D Ik heb nu een prima camera maar ik vind het toch wel leuk om echt mooie foto's te maken die er qua kleur enz uitspringen!

Iemand een goede tip?

2. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    Ik heb de canon 450 D.
    Hele fijne camera maakt zowel in de automatische stand als op de handmatige stand hele mooie foto's

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
  4. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

ik heb ook een panasonic lumix FZ8. Ik ben zelf fotograaf en heb natuurlijk een spiegelreflex maar zodra ik de deur uit ga en gewoon "kiekjes" wil maken van een leuke dag is de panasonic echt een must have! Zonder teveel instellingen gewoon op de automatische stand krijg je prachtige foto's!

Lekker de spiegelreflex laten zitten, te duur en je hebt er niets aan als amateur. Zo'n groot ding zit je vaak alleen maar in de weg en neem je niet zo makkelijk mee...

5. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Nikon D40 is een goede camera.

6. celeste777

celeste777 Niet meer actief

Ik wil zelf ook een spiegelreflex camera kopen ( voor erbij ) , mijn collega heeft er één en ik vind hem geweldig !! Het is wel waar wat hierboven staat, makkelijk meenemen is het niet. Ik ga zelf altijd voor het merk canon, die vind ik super !

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Bedankt voor de tips meiden! Ik ga het even onderzoeken.

De spiegelreflexcamera's zijn inderdaad wel heel erg groot om mee te nemen maar het staat ook wel erg interessant en modieus ;) hihi

8. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ja koop dan een mooie desiner handtas, staat ook interessant en modieus en misschien ben je nog minder kwijt ook! voor 500 a 600 euro heb je best mooie tassen! gucci etc...

daar kun je dan mooi je goedkopere panasonic TZ28 (is het nu geloofik) indoen! :D

Deel Deze Pagina