Als je misschien kunt aantonen via een afschrift dat het daar gekocht is misschien wel, maar anders vast niet. Ik weet dat gall en gall wel altijd drinken terug neemt (met bon). Je kunt er ook fris kopen...
weet wel zeker dat ze het niet terug nemen, ze willen wel een bewijs hebben dat je het daar gekocht hebt, en met een afschrift kom je ook niet ver, omdat daar niet opstaat wat je gekocht hebt.
ja we gaan pas zondag naar huis dus dan kan k het vragen en de site van ah doet het niet goed op mijn mob
Toen ik nog verkoopmanager was bij AH namen we het alleen terug met bon. Ze willen weten dat het bij hun gekocht is, alleen maakt het niet uit in welk ah-filiaal je het dan terug brengt. Als het maar niet bij de C1000 was zeg maar, daar willen ze bewijs van
Ja zeker wel. AH neemt ALLES terug zonder bon. Heel vaak al gedaan als ik dingen over had. Nooit problemen gehad
Hangt heel erg van de winkel zelf af en wat hun beleid is. Officieel neemt ah het alleen terug als je een kassabon kunt tonen, maar ik werk zelf bij een franchise onderneming van AH en wij nemen alles retour wat bij ons gekocht zou kunnen zijn! (niet huismerk van andere supermarkten terwijl de klant blijft volhouden alleen bij deze winkel boodschappen te doen!!!) Je kan het in ieder geval altijd proberen misschien eerst even bellen of ze hier moeilijk over doen?
Zonder bonnetje gaat het waarschijnlijk niet lukken tenzij je vast klant ben en ze weten dat je alles daar heb gehaald. Bij onze supermarkt kennen ze me en ik ken de bedrijfsleider, dus dat is wel fijn.
nou k ga het wel eens proberen rijden we zondag meteen langs als we naar huis gaan dan liggen ze al in de auto