Wij hebben dierentuin kaartjes besteld via Mr Ticket ( met de mac Donalds bonnen ) je raad het al... datum.. a.s woensdag heb ze 2 weken geleden geboekt en toen was het nog niet duidelijk dat het plaatselijk 35 graden zou worden en met de kleine ruim een uur in de auto , en daar rondzwerven met die hitte vind ik eigenlijk niks Maar is dit een geldige reden voor omboeking? op de site staat over weersomstandigheden: Noodweer - Officieel weeralarm uitgegeven door het KNMI Ga zoiezo morgen bellen ( vandaag was ik net om 17.10 thuis en natuurlijk maar tot 17.00 bereikbaar mijn fout ) maar anders kan ik nog proberen ze iemand aan te smeren haha maarja welke idioot gaat met die temperatuur naar de dierentuin
Enkel restitutie bij ontoegankelijkheid, geen herroepingrecht Bestellingen voor Tickets kunnen niet worden geannuleerd en geleverde Tickets worden niet retourgenomen. Het algemene herroepingrecht dat geldt voor via internet bestelde producten is uitdrukkelijk niet van toepassing op Tickets. Er staat wel wanneer je bezoekingsgarantie had bijgeboekt, je dit om kon zetten naar een andere datum mits een geldige reden. Staat niet bij wat de juiste redenen zijn. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Bij levering van diensten: Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
dat had ik inderdaad ook gelezen bezoekingsgarantie heb ik wel bijgeboekt, gelukkig! maar het is voor mij dus nu ook niet duidelijk of ze dit als geldige reden hiervoor zien
Ik persoonlijk denk niet dat weersomstandigheden een valide reden zijn.. Maar je weet het nooit. Morgen gewoon even bellen
Hoi, wij hebben gewoon gebeld, geen probleem. We kregen een mailtje met daarbij een bevestiging en die moeten we op de verplaatste datum met originele kaartjes meenemen. Succes!
nou hier helaas dus niet gelukt geen geldige reden en aangezien het morgen maar 28 tot 30 graden word volgens mevrouw is het onzin om een andere datum te kiezen grrr soms zou ik mensen door de telefoon willen trekken ( of zou het door de warmte komen )
Misschien heb ik nog een Mac Donald ticket, als ik hem niet heb weggegooid mag jij hem hebben. Ben bang dat je er niet onderuit komt