Wanneer voel je jezelf aantrekkelijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 11 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Oké, oké, nog eentje dan..

Wanneer voel jij jezelf sexy of het meest aantrekkelijk?

Ik heb 2 momenten. Als ik net gedoucht heb, zongebruinde huid, beetje glimmend nog van de aftersun, nat haar in een knot (Of los al beetje opgedroogd), zonder make-up.
    En 2e als ik een jurkje aan heb, waar mijn -naar mijn mening iets te dikke- buikje niet meer opvalt, met een leuk hakje eronder, laarsje of pump, natural make-up en mijn haar precies goed zit (En dat laatste is het lastigste..)

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Als ik net wakker ben. Mijn haar zit dan het leukst en het mooist. In een messy bun!

En als ik twee wijntjes op heb. Dan komt er een gloed over mijn wangen en krijg ik pretoogjes! Somebody stop me...:D:p

Sneeuwvlokjes en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  3. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Lekker cliché rond mijn ovulatie. Op een of andere manier trek ik dan ook hoop mannen aan. Die flirten wat mij weer glimlach op gezicht tovert. Met die wisselwerking voel ik mij heel sexy.

En op moment dat ik harde tepels heb en ze door badpak, of shirtje heen tekenen wanneer ik geen bh aan heb.

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    Naakt. In de sauna bv.

En als ik eindelijk een bruinige kleur heb ipv ziekelijk bleek. En dan een leuk jurkje aan doe, haar opgestoken, make up op (doe ik normaal niet namelijk). Dan voel ik mij gelijk flirterig

5. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.604
    4.019
    113
    Vrouw
    Hier heeft mijn gewicht ook echt invloed op hoe aantrekkelijk ik me voel. Bij 70.1 voel ik me niet lekker, maar bij 69,9 denk ik dat iedereen me na kijkt bij wijze van spreken.

Verder vind ik mezelf ook echt paraderen als ik een outfit subliem bij elkaar heb gezocht. Dan kan het nog steeds om sneakers, jeans en een shirtje gaan, maar als het dan goed bij elkaar past, voel ik me echt veel zelfverzekerder.

Stom eigenlijk dat dat soort dingen bepalend zijn

Sabje333 vindt dit leuk.
  6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Als ik mooie kleding aan heb, en mijn haar goed zit.

En ik voelde me enorm aantrekkelijk toen ik zwanger was
    Kwam ook mede door mijn man, die vind zwangere vrouwen sexy. :rolleyes:

Cindy1977 vindt dit leuk.
  7. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Als ik een mooi jurkje aan heb met hakken en wat meer make-up draag dan normaal. Oh en ook belangrijk dan dat er mooie lingerie onder zit. En mijn haar geföhnd en gestyled i.p.v. direct in een paardenstaart gebonden zoals meestal:rolleyes:

8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Maakt niet uit hoe ik eruit zie of wat ik aan heb....na 2 glaasjes droge witte wijn vind ik mezelf de leukste vrouw ter wereld voor mijn man XD En vind ik ook nog eens dat ik rete goed kan dansen .... en waar al die blauwe plekken de dag erna vandaag komen mag Joost weten XD

Pioenne, Friesin, indy90 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.803
    9.314
    113
    Gelderland
    Echt nooit! Ik ben totaal niet sexy geloof ik..

Ah wacht, als ik in mijn cabrio rij en mannen kijken naar mijn mooie auto ;)

Tuttebelleke en Cindy1977 vinden dit leuk.
  10. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Leuk topic!

Als ik een strakke jeans met een leuk shirt draag, mijn haren los heb en make up draag.
    Oja en ik voel me extra stoer/en sexy als ik mijn Dr. Martens aan heb. :eek::roflmao:

Ze zijn overigens nog maar een paar keer gedragen, dus glimmen mooi en hebben nog geen beschadigingen.

Deel Deze Pagina