Vraaaaaagje... Wij zijn toe aan een nieuwe kookplaat,oven en (inbouw) koelkast.. Nu kreeg ik van een collega de tip: ga naar een keukenboer en vraag korting. Dus deze apparatuur en dan ook laten monteren. Heeft een van jullie bovenstaande wel eens geprobeerd, en werkt dat? Of verklaren ze je voor gek als je met zo´n vraag een winkel binnenstapt....
Dat werkt (bijna) altijd. Begin niet over de korting maar vraag wat alles kost en voeg er af en toe iets aan toe, tot je alles hebt wat je wilde hebben en dan denk je samen na, overlegt even en 1 van jullie tweeën kan dan vragen of er nog iets mogelijk is. Pas als ze zelf alles hebben aangeboden wat ze willen doen voor je.
korting is er zeker te regelen. heb dan geen ervaring met de keukenboer maar met iets anders. ml deed lekker moeilijk en het werd zo al goedkoper.. hij was dan niet mee maar hadden telefonisch contact. er een nachtje over willen slapen werkte bij mij ook om meer korting te krijgen. weet zo niet meer welk programma het was maar het is een tijdje terug op tv geweest dat ze heen gingen en een flinke korting wisten te regelen. daar gaven ze ook nog tips ed voor de mensen thuis hoe en wat.. kan zijn dat het de rekenkamer was waar in het i geweest
Werkt zeker! Hier gedaan met complete keuken, bij een keukenboer, na onderhandelen kon er 45 % van de prijs af!!! We hadden t dan wel over een flink bedrag.. maar toch gelukt.. Als je alleen een kookplaat, oven en koelkast nodig hebt, waarom.ga je dan niet naar ikea.. zelfs vaak nog goedkoper dan, wanneer je er korting af krijgt. En daarbij is het bij ikea zelfs nog na 5 jaar te bestellen, mocht het stuk zijn. Wij hebben ons gasfornuis (5pits met oven eronder) ook van ikea.. nu hebben ze deze niet meer in het assortiment, maar kan wel opnieuw ovenplaten etc bestellen!! Succes
De keuken + apparatuur zijn van Ikea �� We hebben hun prijzen al bekeken en die zijn inderdaad prima �� Maar ja, ik kreeg die tip, vandaar...