Hoi, wil graag voor mijn zoontje een xbox aanschaffen. Maar zie zoveel verschillende soorten: xbox one, xbox one s, Kinect , 360. Wat houdt het allemaal in? Kinect kun je zonder controller spelen,maar kun je ook gewone spellen met controller daarop doen?
X box one S is de nieuwste. X box one is dezelfde alleen iets ander formaat. Kinect is een assesoire voor je x box. Dus die kan je niet gebruiken zonder je x box console. X box 360 is de voorloper van de x box one. Verder heb ik er ook geen verstand van maar dit is van manlief erover kon zeggen 😂
De Xbox one S is inderdaad de nieuwste. Deze heeft meer geheugen als de one. De kinect is meen ik ook niet compatible. We hebben hier thuis de 360, one en one S. De kinect gebruiken we zeer zelden. De 360 staat boven en gebruiken we nog als dvd-speler. De andere twee worden veel gebruikt. Controllers raad ik je wel aan anders kun je weinig met je console.
Kinect is onderdeel van een xbox, geen losstaande console. Je kan geen kinect gebruiken zonder een console. De nieuwste spellen komen nu uit voor de xbox one en de xbox one s. Dus als de bedoeling is dat je zoontje ook die nieuwe spellen moet kunnen spelen, zou ik niet voor de xbox 360 gaan. Grote verschillen tussen de 360 en one (s) is het grafisch aspect. Tussen de one s en one gewoon vind ik niet bijster veel verschil tenzij je tv 4k aankan. Zou persoonlijk voor de xbox one gaan (nog persoonlijker de playstation 4, maar neem aan dat je zoontje met vrienden wil spelen)
Dit!! De xbox one is toch alweer enkele jaartjes oud, de 360 is echt alweer best oud.. Veel spellen dat wel, maar die koop je toch niet allemaal..