Hallo Ik heb vanmiddag 2 gekookte eieren gehad op een verjaardag. Na een half uur later begon ik in een x erg misselijk te worden. Op een gegeven moment erg last vsn buikpijn onder en boven mijn navel. Nadat ik thuis was ben ik zo slecht geworden dat ik ging douchen maar werd niet beter ik ben om kwart voor 8 na bed gegaan. Maar de pijn in mijn buik blijft. Ik heb veel zitten braken ook met beetje bloed en mijn keel doet nu ontzettend pijn en heb ik last van een bloedsmaak in mijn mond. De misselijk heid is minder maar mijn buikpijn blijft hetzelfde. Ook heb ik het erg koud maar zweet ik toch. Moet ik me zorgen maken en verloskundige bellen of afwachten
misschien een buikgriep? of waren de eieren niet goed.. ik zou even aankijken hoe denacht gaat en goed vocht nemen pcm om de pijn iets af te laten nemen en een warme kruik op je buik. lekker proberen te slapen.. en morgen eventueel als je het nog niet vertrouwd bellen.. ik ehb tijdens mijn zwangerschap van de oudste een voedselvergifteging gehad en dat kon geen kwaad zolang ik goed dronk, en verder was het echt uitzieken.. maar mocht je het niet vertrouwen kun je altijd bellen! daar zijn ze voor
Dankje voor de reactie spikkel ik wacht het deze nacht even af. Heb geen kruik in huis helaas gelijk morgen even ophalen. Ga nu maar verder proberen te slapen
Je hebt er nu niets meer aan, maar een lege frisdrankfles vullen met warm (geen heet) water en een grote sok er om heen. Werkt ook prima . Beterschap!
Helaas hou ik nu ook geen drinken binnen ( water ) buikpijn is nog niet over dus ga strx even de verloskundige bellen. Probeer eerst nog wat te slapen. Bedankt denise dat is een hele goeie tip
Ik moet kwart over een even langs komen toch even een check om mijn urine enzo te controleren. Hoop dat het gewoon een buikgriep is ondanks dat ik het vaker heb gehad dus weet hoe het voelt maar dit gevoel ken ik nog niet. Dankje
Ben bij verloskundige geweest en ze hebben mijn urine nagekeken en ik liep tegen een uitdroging aan. Moest veel drinken en o.r.s ofzo gebruiken tegen uitdroging. Mocht ik weer blijven spugen moet ik gelijk terugkomen. Daarnaast nog even het hartje gehoor en gelukkig doet die het nog. De buikpijn kwam af van de spiertrekkingen door het overgeven. Door het samenspannen.
he wat vervelend, heel veel sterkte en beterschap, ik heb tijdens allebei de zwangerschappen flinke buikgriep gehad en ook die pijn doort overgeven,. geen pretje hoop dat het snel afzakt
he bah wat naar! Hele veel beterschap!!! Dat ze uitdroging kunnen zien aan je urine! Snel beter worden nu hoor!