Mila en Wendy, mag ik me bij jullie voegen? Met 3 in hetzelfde schuitje... zie topic "ik snap er niks meer van" Allemaal zwangerschapsklachten die evengoed ontpillingsklachten kunnen zijn... vermoed nu trouwens wel dat het over die hormonen gaat als ik jullie berichtjes zo lees... Mijn kinderwens is nog niet echt van toepassing maar ik hoop wel voor jullie dat het snel goed afloopt! Volgens die banner ben ik nu wel 10 dagen overtijd en dat lijkt me wel lang... AH !
Weet je wat bij mij raar is... Mijn kwaaltjes zijn bijna weg...Wat kan dat zijn dan... Zondag nog wel steken gehad. Van zondag op maandag migraine gehad. "vroeger" was mijn cyclus ook best regelmatig en ook niet erg lang.. Maar dat is bij mij dus ruim 10 jaar geleden... Daarom genijgd om de test eerder te proberen, heb ze al in huis... Heb die van de kruidvat gehaald, die werden door vele goed beoordeeld. Hoop het natuurlijk niet veel nodig zijn...!
geen idee meisje... ik weet het ook allemaal niet meer. Mijn kwaaltjes zijn er al 3 dagen, maar ik vind dat ze wel laat komen als dit een pilstop is, heb al geen pil (ring eig.) meer sinds 9 okt en nu komen ze opeens raar doen!? Ik durf niet testen...da's pas dom. Moet je die testen aan de kassa vragen of hangen die in de rekken? veel geluk, laat wat weten!
MaPusse Welkom in de wereld van de rare dingen! Wat ik ook vaker las op het forum is dat er ook dames zijn met een langere cyclus dus niet de standaard 28 dagen, misschien is dit ook bij jou het geval? Ik zou zeggen doe een test, misschien dat het dan duidelijker wordt...? Dus klaag vooral mee! Daar heeft mijn vriend ook voordeel bij... Kan hier mijn verhaal kwijt, en moet er van mijn vriend niet zo mee bezig zijn.... Als ik hier schrijf, heeft hij er geen last van..
Dat had ik ook van die test halen dat ik dat niet durfde... Maar heb m juist voortijd gehaald, omdat ik het dan wel durfde.... Raar. Bij de kruidvat liggen ze onder de pillen, zoals aperines enzo, liggen helemaal onder op het schap, dus dat valt wel mee... Daar kan je dus zelf zo bij, hoef je niemand te vragen! Maak je eerst even een verkenningsrondje door de zaak, als je ze gezien hebt pak je ze en reken je af, net als tampons..... Misschien heel misschien kan je ze wel bij een tankstation halen... Las ik laatst op een forum... Anders toch maar een paar plaatsen verderop Of via ineternet bestellen, dan komt het geloof ik ook discreet door je bus... Wil je mijn test wel geven.... Ik moet toch nog ff wachten....
Nou idd welkom in de wereld van 'Vrouw Zijn' haha. Testen liggen gewoon bij Kruidvat in de winkel. Ik heb diezelfde testen maar ff gekocht afgelopen weekend, voor het geval dat. Idd ook Kruidvat omdat ze goed beoordeeld worden en goedkoop hihi (echte Nederlander). Maar goed MaPusse ik zou wel ff testen als ik jou was. Jij bent tenslotte al over tijd. Had ik allang gedaan als ik jou was hihi. Maar langere cyclus is ook echt goed mogelijk hoor. Succes meiden en laat nog eens wat horen. Hoef ik mijn vriend ook niet lastig te vallen
echt tof om wat gelijke zielen te vinden, want ik heb er namelijk nog niet echt met iemand over gesproken, vind het geen leuk idee om mensen op te jutten voor niks... Wendy heel lief van jou hoor van die test maar vind het zelf heel flauw van mezelf ben 23j! Moet dat toch ooit doen e, je bent een schatje! vrouwen! arrrrrgh
en dan nog iets, als dit alles afkickverschijnselen zijn dan stel ik me wel erg veel vragen bij de invloed van die pil- of ringhormonen op ons lichaam! Rottigheid, ik begin er nooit meer aan. Jammer voor m'n vriend want die jasjes zijn voor hem misschien niet zo leuk... ze zijn tenminste niet ongezond!
Ik heb afgelopen voorjaar ook een maand of 3 of 4 de nuvaring gebruikt, en wat wil. Ik kreeg elke maand migraine! Dat had ik met pil gebruik dus nooit! Wist dat migraine iets hormonaals kan zijn dus ben zo snel het kon dus gestopt met de ring, menstruatie afgewacht en weer verder gegaan met de pil. En metteen cyclus enzo weer zoals voorheen en ook geen migraine meer. Afgelopen zondag ook weer migraine gehad, daar zijn de hormonen weer! Geen idee wat dit betekend! Het is inderdaad flauw dat wij vrouwen ons lichaam vol met chemicalien moeten stoppen! En de man hoeft eigenlijk niets...
Ik had met de pil echt pijn in mijn rechterborst/oksel en vond dat verontrustend. Met de ring niet, wel hoofdpijn, nu je't zegt! Idd, echt rommelen met ons lichaam. Vriend zijn reactie is me wel echt bevallen, was trots op hem
Hoi iedereen, Ik ben voorgaand jaar met de pil gestopt en het heeft wel even geduurd voordat ik zwanger werd, het enige advies wat ik jullie mee wil geven, hoe moeilijk dit ook is, is dat je er echt niet teveel aan moet denken. Ik heb meer dan 12 maanden lang elke maand zw. symptomen gehad en toen ik echt zwanger was voelde ik helemaal niks. Omdat ik er elke maand zo mee bezig was, werd het steeds moeilijker om te accepteren dat het weer mislukt was. Ook ben ik een keer 3 maanden niet ongesteld geworden (bleek PCOS te zijn). Tijdens deze maanden had ik alle denkbare symtpomen. Zet het van jullie af hoe moeilijk het ook is, stress is niet goed voor je. Ik denk ook dat het daarom bij mij langer heeft geduurd. Liefs!
Hé tonneke, bedankt voor je reactie hoor, tips zijn altijd welkom e.. Nu ik weet niet hoe het met de andere dames zit maar voor mij persoonlijk is het nog wat te vroeg om lieve kindertjes te krijgen... dus het is niet zo dat ik er echt op zit te hopen ofzo, moet m'n laatste jaar toch afmaken e Wat wel een raar gevoel is : al mijn vriendinnen krijgen opeens kinderen! zo onverwacht, de één na de andere... en ik voel me nog zo jong (23) ahhh... x
@ MaPusse En hoe is het vandaag, en al de moed bij elkaar geraapt om een test te halen? Ben zoooowww benieuwd! Je laat het toch wel even weten..? Grz Wendy
LOL wendy... ik raap m'n moed samen, maar kruidvat zal niet lukken, niet in buurt van school en ook niet thuis... denk dat ik even de DI binnenloop..? enneuh... vandaag rare steekjes in buik, veel boertjes laten, en nu echt DOODOP, al sinds 19u... weet het echt niet, ik wenste dat ik zo'n vrouw was die het direct wist