Goedenavond, Mijn vriend en ik hebben het gedaan in de week dat ik vruchtbaar zou zijn. Op dat moment zat ik aan de antibiotica. Ik ben aan de pil en weet dat de pil in combinatie met antibiotica niet safe is. Ik heb nu al een week lang de volgende symptomen: * pijnlijk borsten/tepels * misselijk na het avond eten/bijna niets tussen eten. * sneller braakneigingen * erge eetlust tussendoor * zin in bepaald eten * Hoofdpijn (heb ik vaak, afgelopen week erger!) * Moe (ben ik altijd, afgelopen week extreem) * erg onrustig voelen Nu moet ik vrijdag ongi worden maar kom zojuist tot mijn ontdekking dat ik al bloed. Innesteling of menstruatie?? Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan beide. Verlies je een normale hoeveelheid bloed net als bij je menstruatie of is het veel minder. Je kan het even aankijken of het doorzet en als je toch twijfelt of je voelt je er niet goed onder kan je ook altijd even naar de ha gaan. Liefs Claudia
gewoon wachten tot je kan testen,, kan namelijk beide. je weet trouwens dat het niet safe is, waarom dat wel onsafe doen? of wil je zwanger worden??
Vanmorgen veel bloed verloren, nu bijna niets. Maar het is veel helderder dan normale menstruatie. Het staat een beetje vreemd in mijn vorige verhaal, sorry daarvoor: Mijn vriend en ik zijn al jaren samen, ben altijd al aan de pil geweest. Absoluut bij stil gestaan dat de antibiotica en de pil niet samen gaan. Daarom dus niet veilig gedaan. Ik denk dat ik het echt afwacht .. na het weekend maar even een testje doen. Bedankt voor de reacties!