Beste ladies, Ik heb op 27 september mijn mirena spiraal laten verwijderen. Ben die dag begonnen met de pil en heb de laatste geslikt op 17 oktober. De dag daarna werd ik licht ongesteld en dit heeft maar 2 dagen aangehouden. Na mijn menstruatie geen pil meer genomen en onveilige seks gehad. Nu heb ik al sinds een week ongelofelijke pijn aan mijn borsten. Ze puilen bijna uit mijn bh. Nu weet ik niet wanneer en óf ik de eisprong heb gehad. Ik heb niks gemerkt aan mijn slijm, althans het is wel een paar dagen wat waterig geweest, maar niet rekbaar. Daarnaast heb ik ook een gevoel van ongesteld te moeten worden (dat natte gevoel). Vooral s'ochtends, later op de dag trekt dit weg. Ook heb ik vreemde steekjes en krampjes. Heb zojuist een testje gedaan, maar natuurlijk was deze naast het testlijntje spierwit.... Moet ik nou gewoon ongi worden of wat betekend dit? Wil graag mening van anderen horen! Liefs ps. ik heb ook geen idee wat mijn cyclus is!
Hoi, Ik denk dat je er met enige zekerheid van uit kan gaan dat dit een vorm van ontpillen is. De mirena geeft ook hormonen af, dus hoe dan ook is je hormoonhuishouding compleet van de kaart. Natuurlijk hoop ik voor je dat het raak is, maar er is denk ik een goede kans dat je lichaam je voor de gek houdt Groetjes Patricia