baarmoeder naar achter.. al zwanger?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Adrienne1, 17 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    Wij zijn sinds 24 mei 2014 gestopt met de pil, na 3,5 weken werd ik 3 dagen eigenlijk best heftig ongi. (toen ik de pil nog nam was dit hoogstens 2 dagen en niet te veel) dus ik schrok wel even, maar zou geen kwaad kunnen geloof ik?! nu had ik dus al ongi moeten worden maar nog niks, alleen pijnlijke borsten, misselijk (de hele dag), duizeligheid, ineens veel honger, opgeblazen buik, hoofdpijn, als ik iets gegeten of gedronken heb komt het een paar uur steeds ''terug'' (heb ik anders nooit!!) Nu vrij onzeker want kan ik al zwanger zijn, sommige zeggen dat dit veel te snel is dat het helemaal niet kan! en andere zeggen weer dat het wel kan, dus ik weet het niet meer, me gevoel zegt dat ik zwanger ben maar ben ook bang voor een teleurstelling! Een paar jaar geleden ben ik voor onderzoeken bij een gynaecoloog geweest (alles was gelukkig goed!) maar hij zei wel dat mijn baarmoeder naar achter ligt, nu is mijn vraag dus kan dit invloed hebben op mijn zwangerschap en als ik dus zwanger ben moet ik dan vaker op controle (zeker in het begin) want als je op internet zoekt staan ook hier weer veel verschillende dingen over. en kan ik al zwanger zijn? en wanneer zal ik dan testen! als ik me pil nog nam had ik die aankomende zaterdag weer in moeten nemen, nog maar even afwachten tot zondag dan..??

xx

2. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Adrienne. Het zou kunnen dat je zwanger bent, maar ook dat je nu een langere cyclus hebt. Gewoon een testje doen, wie weet.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik begrijp het goed dat je na de eerste bloeding na de pil (is onttrekkingsbloeding, geen echte) nog geen echte menstruatie hebt gehad?
    Je bent dan aan het ontpillen en al die symptomen horen erbij. je weet nooit wanneer je cyclus opstart na de pil maar bij de meesten duurt het echt wel een tijdje.

Baarmoeder kan draaien en wat naar achter liggen; komt vaker voor, komt bijna altijd vanzelf weer goed. Nu niet druk om maken, eerst gewone menstruatie afwachten en dan je cyclus in de gaten houden.

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    gewoon een test doen! dat kan nu al

5. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    heb wel al me gewone menstruatie gehad, dat was in me 'gewone' stopweek gelijk na het stoppen met me pil , en toen 3 weken later nog eens. Nu zou ik het ook weer moeten worden alleen komt er niks, heb wel al een paar keer gedacht dat ik wel ongi zou zijn, maar dan was het niks, alleen witte afscheiding... verder veel andere klachten ben heel moe en andere zwangerschapsklachten, of ontpillen??! Zit zo in twijfel of ik nu nog een test doe of wacht tot 's morgens...

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    De eerste bloeding na het stoppen met de pil is geen menstruatie ;) Dat is een ontrekkingsbloeding... Die van 3 weken erna is wel een echte menstruatie.

Je kan een test doen, maar zoals anderen al zeggen zijn dit ook typisch symptomen die bij ontpillen horen :)

7. MarlousAnne

MarlousAnne Actief lid

8 nov 2012
    296
    94
    28
    De stand van je baarmoeder maakt verder niet uit. Bij sommige vrouwen ligt de baarmoeder naar voren gebogen (de meeste) en bij andere vrouwen naar achter. Dit heeft verder geen invloed op je zwangerschap of de kans om zwanger te worden. Het is volledig normaal.

Deel Deze Pagina