3dbd50 Ovulation charts on FertilityFriend.com Wanneer zou ik kunnen testen? Volgens FF donderdag mn ei gehad, op dag 12. Vorige cyclus pas op dag 23. Toen had ik een LF van maar 8 dagen. Kan ik dan nu al op dag 20 testen?
8 dagen na je ei is echt uitzonderlijk vroeg om te testen... Als ik je kaartje van vorige maand zie betwijfel ik of FF het bij het rechte eind heeft. Volgens mij is je ei toen eerder geweest.
Ik denk ook dat je ei op het vorige kaartje eerder is geweest, dag 18 lijkt waarschijnlijk vanwege je vruchtbare slijm. daarna staat er niets meer over slijm. Maar je temp was ook lastig voor FF om in te schatten, vandaar ook het stippelkruis. Ik zou even een LF van gewoon 14 dagen aanhouden voor je test.
Ik heb met mijn extreme LF wel op 8 DPO al positief getest, maar da's extreem vroeg en ik zat dan ook al 1 of 2 dagen na NOD... Maar voor de zekerheid zou ik toch minimaal 12 dagen aanhouden. Is dit de 2e cyclus dat je tempt?
Ik zou inderdaad ook denken dat je ei vorige cyclus eerder is geweest, misschien dag 18 of 21? EN dan heb je een normale LF van 11 of 14 dagen. En deze cyclus is FF ook nog niet zeker, vandaar het stippelkruis. Voor alle zekerheid kun je inderdaad het beste je NOD op hoogstens 14 dagen zetten. Dan weet je zeker dat je niet veel te vroeg test en onnodig in de stress zit (althans, zo werkt dat bij mij ). Succes!!
Tot gisteren zou ik zeggen dat je ei is geweest.. maar nu niet omdat je temp gelijk blijft en relatief laag... Ik vermoed dat je ei dan nog moet komen. Ik zou morgen en overmorgen de temp in de gaten houden. Misschien dat je dan wat meer duidelijkheid hebt.
Geen ei. Dit kaartje doet me erg denken aan mijn kaartjes. Een en al rocky mountains, maar eieren? Laat of helemaal niet dus.
Eindelijk een ei! ruim 2 weken later dan FF in eerste instantie aangaf.. nu afwachten, mijn slechtste kant Duimen jullie mee?!