pfff lange cyclus....

Discussion in 'Zwanger worden' started by mevraardbei, Dec 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mevraardbei

Sep 27, 2014
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb een hele lange cyclus.... iemand nog tips!? Zou fijn zijn als korter word.....:(

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Vitex agnus cactus van lamberts (monnikspeper). Is wel duur maar je doet er lang mee omdat je na je eisprong moet stoppen!
    Ik heb t nu 2 maanden niet gebruikt en ineens had ik vorige ronde mijn ei pas n week later dan normaal en nu weer nog geen ei... Dus volgende ronde koop ik t weer!

3. Jughi

Jughi Bekend lid

Oct 28, 2014
    710
    1
    0
    Ik lees met je mee! Heb hier precies hetzelfde probleem...

4. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    1,111
    333
    83
    Female
    Gastouder
    Amersfoort
    Hielp teunisbloem slikken tót je ei ook niet?
    Zelf verder geen ervaringe mee hoor maar lees er nogal over :)

5. mevraardbei

Sep 27, 2014
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Het monnikpeper is een idee, maar als je niet weet wanneer je je ei hebt.... en wil nog niet aan ovulatie testen.... maar misschien toch eens halen....

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik gebruik maca-poeder. Schijnt ook te helpen. Maar ik merk er tot nu toe nog weinig van.

7. lillypie

lillypie Actief lid

Jul 1, 2014
    255
    0
    16
    Ik zal teunisbloem proberen en veel groene thee drinken..Zelf gebruik ik tot mn ei teunisbloem en dan tarwekiemolie en het helpt..mijn langste cyclus was 45 dagen..nu netjes 31 dagen..Succes

8. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik lees hier ook even mee, die van mij wordt deze maand ook 38-40, dat valt nog mee maar ze lopen lekker op.. En elke keer zolang wachten he..

Lillypie, even vraagje.. Wat wordt er verkot door het slikken van teunisbloemolie en tarwekiemolie? De gehele cyclus en komt je ei dan eerder? Of je lf? Wil er graag aan beginnen volgende ronde ma heb net mijn ei gevonden en ben beetje bang voor korte lf..

Share This Page