Vitex agnus cactus van lamberts (monnikspeper). Is wel duur maar je doet er lang mee omdat je na je eisprong moet stoppen! Ik heb t nu 2 maanden niet gebruikt en ineens had ik vorige ronde mijn ei pas n week later dan normaal en nu weer nog geen ei... Dus volgende ronde koop ik t weer!
Hielp teunisbloem slikken tót je ei ook niet? Zelf verder geen ervaringe mee hoor maar lees er nogal over
Het monnikpeper is een idee, maar als je niet weet wanneer je je ei hebt.... en wil nog niet aan ovulatie testen.... maar misschien toch eens halen....
Ik zal teunisbloem proberen en veel groene thee drinken..Zelf gebruik ik tot mn ei teunisbloem en dan tarwekiemolie en het helpt..mijn langste cyclus was 45 dagen..nu netjes 31 dagen..Succes
Ik lees hier ook even mee, die van mij wordt deze maand ook 38-40, dat valt nog mee maar ze lopen lekker op.. En elke keer zolang wachten he.. Lillypie, even vraagje.. Wat wordt er verkot door het slikken van teunisbloemolie en tarwekiemolie? De gehele cyclus en komt je ei dan eerder? Of je lf? Wil er graag aan beginnen volgende ronde ma heb net mijn ei gevonden en ben beetje bang voor korte lf..