Hallo dames. Ik ben sinds enige tijd al gestopt met de pil omdat wij een kinderwens hebben. Ik ben de laatste keer 25november ongesteld geworden. (mijn eerste menstruatie dag) Eigelijk had ik rond 23-25december mijn menstruatie moeten hebben maar tot heden nog niks gezien en meestal voel ik dat aan komen wat nu totaal nog niet zo is. wel heb ik gisteren een hele erge opvlieger gehad ik werd ineens chaggie terwijl mijn partner eigelijk niks verkeerds deed. Ook heb ik al paar dagen het gevoel alsof ik een dikkere buik heb (soort opgezwollen) ook eet ik best veel op een dag. eet ongeveer zo'n 4x per dag wat plus savonds nog eens een zak chips of iets anders lekkers. mijn gemiddelde van me cyclus is ongeveer 30 dagen. Zou dit iets te maken kunnen hebben met een zwangerschap? Wel heb ik met de feestdagen natuurlijk een glaasje gedronken. Hoop niet dat dat iets kwaads kan doen nu mocht ik wel zwanger zijn
zo vroeg in de zwangerschap kan dat weinig kwaad. Vervelend dat je nu niet goed weet waar je aan toe bent. Helaas is ons lichaam geen klok, het kab dus zijn dat je cyclus opeens wat langer duurt. En naar genoeg kan ons lijf ook ons erg voor de gek houden. Al hoop ik voor jou dat je zwanger bent, de leukste verklaring!
Het zou kunnen dat je zwanger bent maar een aantal klachten herken ik bij mezelf als vlak voor menstruatieklachten. Een bollere buik herken ik maar vooral het chagrijnig zijn. Ik heb dat 4 dagen voor mijn ongi begint, dan kan ik niks hebben en al helemaal niet van mijn man. Ik hoop dat het bij jou juist betekent dat je wel zwanger bent!
Ik zou even een testje doen. Dan heb je tenminste zekerheid. Sommige klachten kunnen ook met een naderende menstruatie te maken hebben. Met een test heb je de meeste duidelijkheid.
Ik zou ook testen. Gewoon met kruidvat 2 voor 5 euro. Dan heb je tenminste meer zekerheid. Klachten zeggen eigenlijk heel weinig. Toen ik zwanger bleek te zijn had ik juist helemaal geen klachten bijvoorbeeld. Succes!
Ik heb nog nooit een bollere bui gehad tijdens mijn menstruatie maar het zou altijd kunnen, ik wacht nog paar dagen af voor het geval ik toch nog ongesteld wordt, je weet het maar nooit.
Ik zou zelf niet zo lang in onzekerheid willen zitten. Bij kruidvat koop je ze al voor 5 euro voor 2. Gewoon op voorraad hebben
Als ik op dag 35 nog geen menstruatie heb dan ga ik eens een testje doen, Wel vind ik het erg raar dat ik me ook erg misselijk voel, maar het is nog even afwachten tot ik de zekerheid heb, Het laatste half jaar zit ik altijd op 30/31 dagen, Wat dus betekend dat ik nu 4 dagen over tijd ben.
Er zijn nu geen winkels open omdat het zondag is. dus met testen moet ik wachten tot dinsdag want ga ze morgen dan gelijk halen. Of zijn er ook sites waar je ze kunt bestellen die ook goed zijn en ook betaalbaar?
Sensitest tests zijn betaalbaar maar ik heb daar alleen met ovulatietesten ervaring mee. Soms kun je ook bij benzinestations of bij een 24uurs apotheek terecht. En anders idd morgen even langs de Kruidvat
Over senitest heb ik hier en daar ook hier op het forum volgens mij ook goede dingen gelezen betreft de zwangerschapstest. Ik zal daar nog eens even over lezen anders morgen even naar de kruitvat toe.
Er zijn ook koopzondagen weet niet of dat ook bij jullie in de buurt is? Als je na t stoppen met de pil al een langere tijd een nette cyclus hebt en nu overtijd bent zou ik idd toch even gaan testen Succes!
Hier is nu geen koopzondag, Ik ben gemiddeld 30 dagen dat is al een half jaartje zo, Maar moet nog even afwachten, zou wel super zijn.als het zo is.
Het is zeker niet te vroeg om te testen als je 4 dagen overtijd bent, dan geeft je elke test waarschijnlijk uitsluitsel! Is de test negatief dan komt hoogstwaarschijnlijk je menstruatie eraan.. Maar hopelijk gewoon een positieve test gezien je cyclus de afgelopen maanden kan dat zeker een optie zijn! Heel veel succes en laat het even weten Liefs
Je kan gewoon morgenmiddag al testen hoor als je al overtijd bent, hoef je echt geen ochtendurine voor te gebruiken..
Als je toch met ochtendurine wil kan ook, gewoon even opvangen en daarna naar de kruidvat. Heb ik gisterochtend ook gedaan