Ik ben op zoek naar het ideale kleed, kussen wat dan ook voor de hond. In eerste instantie moet het in de bench uiteindelijk ook in de mand. het liefste een deken/ kussen waar haren niet te erg in blijven hangen mevrouw heeft een wat langere vacht, daarnaast mag het kussen geen balletjes bevatten (dat is zo vervelend als je thuiskomt en ze hebben het kapot gemaakt) fleece plaid is geen optie die worden vakkundig versnipperd. Paardendeken hebben we nu onder de bench liggen ter bescherming van de vloer de andere erin gehad maar het lijkt wel of ze die niet fijn vindt ze gooit ze op een hoop en gaat ernaast liggen.
dit klinkt heel goedkoop misschien,maar ik zweer bij de kussens van de action. ik heb een hond die voor 80% incontinent is,dus ik moet kussens hebben die ik in ze geheel kan wassen (en dan echt heeeel vaak wassen) er zit een hoes omheen die er gewoon af kan,maar ook de binnenkant kan gewoon gewassen en gedroogd worden. en dan blijft de vulling ook gewoon 1 geheel die je gewoon weer op ze plek kan doen. en ze worden bij mij echt heel veel gewassen.. ze zijn niet heel dik,maar ik zweer erbij!
Toevallig heb ik er eentje besteld bij de hema. Ik was er ook naar op zoek, en mijn nichtje zweerde bij de hema kussen. Mijn zus heeft hem nu ook en vindt hem geweldig. Dus ik heb hem ook maar besteld HEMA)
ik heb hem even opgemeten en hij is (helemaal uitgelegd) 75 bij 55 ik heb een dalmatier en anders 2 naast elkaar ofzo? ik heb een incontinentiemat en daarover een kleed en daarop ligt deze kussen.
Als ze de huidige deken aan de kant schuift ligt ze dan niet liever op de kale vloer?! Een van onze honden ligt ook 10x liever op de vloer dan op zijn veel te dure kleed...
Deze heb ik ook voor mijn honden! (Staff & Boxer) De Boxer laat ook wel eens wat lopen, en vind het ideaal dat ik hem zo in de wasmachine kan gooien! De haren blijven er ook niet aanzitten
Wij gebruiken al jaren gewoon een 1 persoons 4 seizoenen dekbed. Hoesje eromheen en wij hebben het dubbel gevouwen liggen.
Het is 1 soort deken die ze aan de kant gooit deze ligt nu ook niet meer in de bench. Losse dekens en of lakens of flappen is geen optie die bijt ze kapot. Ik ga het weekend maar eens naar de hema en de action!
hier heeft de hond een stuk schuimrubber/matras in z'n bench liggen met daarom heen een hoeslaken die regelmatig gewassen wordt. schuim/matras kan je gewoon op maat snijden. de andere hond ligt hier op een (oud) ledikant matrasje. grote vuilniszak eromheen tegen nattigheid en daar omheen een ledikant hoeslaken.
ben ook opzoek naar iets wat ik makkelijker kan stofzuigen dan dat ding wat ik nu heb. Denk dat ik voor een biabed of iets in dat spul ga kijken