mijn dochter wordt morgen 2 jaar nu willen we vandaag een kado kopen. maar wat is nu echt leuk speelgoed voor een 2jarig meisje? wie heeft er tips? want je ziet door het bos de bomen niet meer
mijn dochter is 2 en vind speelgoed als een buggy voor poppen, een gasfornuisje/keukentje met pannetjes etc. of een winkeltje dat soort dingen helemaal geweldig. stempelen/kleuren en knippen vindt ze ook super trouwens. het ligt natuurlijk helemaal aan je dochter wat ze leuk vindt. en je budget.
wij hebben voor onze dochter van 2,5 jaar een houten keukentje (hadden ze een leuk kleintje bij de blokker voro 40 euro) Zo'n puppy die meewandelt (die wilde zelf echt heel graag!) hij doet ook poepen en bedelen verder keukenspulletjes en poppenspullen (kleertjes, slaapzakje, bedje e.d.) Wat onze meid ook helemaal geweldig vind ondanks dat ze eigenlijk te jong is ervoor is Littlest Petshop, zij kan daar wel goed mee spelen maar dat kan niet elke 2 jarige (ligt een beetje aan interesse, fantasiespel of ze daar al mee bezig zijn) en zijn kleine onderdelen allemaal dus ook gevoelig voor in de mond steken, onze meid doet dat al een tijd niet (nooit veel gedaan ook) my little pony paardjes vind ze leuk Verkleedjurkjes, balletpakjes KORTOM genoeg keuze!
Alvast van harte. Hier was een keukentje (ikea) compleet met pannen en keukengerei favoriet! Anders misschien een driewieler, Theeserviesje, Duploset.
Mijn dochter heeft ook voor haar 2e verjaardag een keukentje gekregen. Echt helemaal super. Ze speelt er heel veel mee. Met Sinterklaas (toen was ze bijna 2) heeft ze een loopfietsje gekregen. Ook erg leuk moet ik zeggen. Inmiddels kan ze het erg goed. En veel poppenspullen (badje, maxicosi, flesje ed).
dames bedankt alvast voor het meedenken ik zat idd ook aan een keukentje te denken probleem is ze vind alles leuk hahaha daarom ook mijn vraag wat nu echt leuk is hehehe