Afgelopen donderdag had ik een controle afspraak. Ik vroeg of mijn gyn even tussen de benen kon kijken van het kindje. Ik vroeg dit omdat ik over ongeveer 3 a 4 weken strikte bedrust moet houden en nu dus nog wat kan shoppen Hij ging dus kijken en je zag wat uitsteken. Hij vond t wel wat rond en eigenlijk nog erg vroeg, hij zij dat de geslachtsdelen rond dit termijn nog erg op elkaar lijken. Nu neigde hij toch meer na een jongetje en wij ook. Hij vond het uitsteekseltje wel wat rond. Wij ook en we zien achter dat uitsteekseltje wat waarschijnlijk gewoon zijn balletjes zijn 3 streepjes zitten. Zien jullie dit ook? Wat zijn die streepjes die daar zitten? Kan t nog zijn dat de echo toch nog te vroeg is genomen? Of dat het mis de navelstreng is die uitsteekt? We hebben voor de zekerheid nog een geslachtsecho as donderdag! Als daar ook jongen uitkomt kunnen we ff wat leuke spulletjes kopen. ik ben benieuwd wat jullie denken. Alvast bedankt!
Sluit me bij de andere dames aan. Lijkt erg veel op mijn echo bij dezelfde termijn (14.3). Heb toch echt een mooi mannetje gekregen!