Kraamhotel

Discussie in 'De bevalling' gestart door iellie, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iellie

iellie Niet meer actief

Ik wil graag thuis bevallen, mijn vriend wil graag dat ik in het ziekenhuis beval. Nu snap ik dat thuis lastig is, als er wat mis gaat kom je onze trap nauwelijks af en in de woonkamer is ook geen optie.
    Nu hoorde ik over een kraamhotel.
    Zijn er mensen met ervaringen?
    En weet iemand waar er kraamhotels te vinden zijn in Gederland?

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    als jullie zo'n moeilijke trap hebben dan mag je niet eens thuisbevallen. daar zijn ze tegenwoordig heel streng in. dan is het of woonkamer, of ZH/kraamhotel.

je vlos weet vast wel kraamhotels in de buurt. sommige ZH hebben ook een kraamhotel of kraamsites.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik ga hopelijk een dezer dagen bevallen in hhet geboortecentrum. Is niet echt een kraamhotel begreep ik maar volgens mij is het idee hetzelfde.
    Het centrum zit bij ons in het ziekenhuis op een aparte afdeling. Ze hebben allerlei verschillende kamers met allerlei luxe. Je eigen vk doet de bevalling en op de afdeling zijn ook kraamhulpen aanwezig. Zag er allemaal heel netjes en mooi uit. Was ook nog vrij nieuw daar is sinds 2 jaar open. Geboortecentrum Origine heet het. Zit op meerdere plaatsen misschien ook bij jullie?

Voordeel ervan vind ik ook dat als het daar niet lukt en ik naar het ziekenhuis moet ik al op de juiste plek ben. Ze hoeven me dan alleen een zetje de lift in te geven en een afdeling naar beneden brengen.

Deel Deze Pagina