Bloedverlies 4 weken en 1 dag.

Discussion in 'Miskraam' started by MRCD, Dec 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MRCD

MRCD Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    1,633
    0
    36
    Flevoland
    Hoi dames,

Ik was al wat onzeker en kon het nog moeilijk geloven dat het echt zo was (het heeft dan ook 12 maanden geduurd voor het raak was). Vanavond na werk kreeg ik wat krampen (niet heel heftig) en net bij afvegen rood op wc papiertje (daarna nog een keer). Test van vanmorgen leek ook lichter dan die van gisteren.

Ik voel me nu echt ff heel verdrietig en ben totaal van de kaart. Wie moet ik nu bellen!? Volgens mij kan er toch niks aan gedaan worden... Ben nog niet aangemeld bij de VK, omdat ik me op de poli fertiliteit moest melden (hadden net de eerste onderzoeken achter de rug)... Wat moet ik doen!?

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey meid. Het kan 2 kanten op, maar eerlijk gezegd klinkt het niet best. Je kan gewoon de vk bellen, uitleggen wat je voelt en hoe het gaat met bloedverlies. Zij zullen dan eerlijk aangeven wat ze er van denken. Als het mis is, kunnen ze verder idd niets doen. Wel kunnen ze over 2 weken kijken of je dan schoon bent of er toch wat zit, al dan niet gezond.
    Ik hoop dat het toch goed zit. Zo niet, heel veel sterkte. Neem dan alle tijd die je nodig hebt en lucht je hart als je daar behoefte aan hebt.
    Liefs

3. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Wat verdrietig om dat te horen. Ik hoop dat alles alsnog goed komt!
    Eventueel contact opnemen met je huisarts? Misschien dat die al eens je bloed kan onderzoeken?

4. Billie85

Billie85 Bekend lid

May 3, 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Oh nee...een paar dagen terug zie ik het leuke topic wat je hebt geopend en nu dit!hoe is het nu? Heb je gebeld voor een afspraak? Nog getest tussendoor?? Sterkte hoor!!!

5. MRCD

MRCD Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    1,633
    0
    36
    Flevoland
    Goedemorgen,

Het was inderdaad een vmk. :( Gaat verder goed, was even heel verdrietig en daarna was het klaar! Zijn nu vol goede moed bezig in ronde 13... Hopelijk is het deze ronde weer raak! :)

Share This Page