Iemand die me kan helpen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Reamonia, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Thanks! Ik ga altijd van mijn laatste cyclus uit, en dan zou ik idd overtijd zijn, maar in vergelijking met de langste niet nee.

2. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Ik heb ook zoiets gehad, alleen was ik toen nog aan de pil, ik heb het toen voor alle zekerheid wel nagevraagd aan de HA omdat ik toen ondanks de pil niet ongi werd en ik toen ik het wel werd hevige krampen had en ook zo'n soort iets had.
    Hij zei dat de kans op een miskraam klein was, maar het niet echt te beoordelen is, het kan ook een stukje slijm/vlies van de baarmoederwand zijn, dat kan ook loslaten als je ongi bent en waardoor er meer krampen kunnen zijn en waardoor je een "prop" mee krijgt.
    Volgens mij is het achteraf heel moeilijk te beoordelen.

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Ik denk dat het net wat zeeuwse zegt stukjes slijmvlies is. wat niet wil zeggen dat je niet zwanger was, want dat zou wel kunnen. Heb in de periode dat ik bezig was met de miskraam, ( 2 week) ook zulke stolsels verloren. Hoe lang duurt je menstruatie normaal?

4. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik herken het niet als miskraam. Sluit me aan bij Daphne's redenering. Daarnaast ziet het er wat mij betreft uit als een stolsel, misschien wat groot, maar niet shockerend. Ik ben/was zelf altijd erg zwaar ongesteld (zeker als ik wat later was) en dit beeld komt me niet onbekend voor.

5. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Soms wel tot een week!

Thanks voor jullie reacties btw!

Deel Deze Pagina